Biznes na czasie

Klient biznesowy
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dezynfekcja to słowo, które ostatnio na stałe weszło do codziennego słownika. I nie chodzi wyłącznie o dezynfekcję rąk. Firma UVC-MED to polski producent urządzeń do dezynfekcji i sterylizacji pomieszczeń metodą UV. Nie da się zaprzeczyć, że w obecnym czasie to bardzo poszukiwany produkt.
– Technologia lamp UV-C jest rekomendowana przez Główny Inspektorat Sanitarny w Polsce oraz inne instytucje na świecie, jako najskuteczniejsza forma eliminacji koronawirusów. Nasze lampy dezynfekują powierzchnie i sterylizują powietrze, w ciągu kilku minut w stu procentach eliminując obecność COVID-19. Nie są w żaden sposób szkodliwe i niebezpieczne dla zdrowia, jak to bywa w przypadku środków chemicznych. Od razu po zakończeniu ich pracy można wejść do dezynfekowanego pomieszczenia – podkreśla Sebastian Fryze, franczyzodawca marki UVC-MED. – Oprócz wirusów, usuwają też grzyby, pleśnie.

Klienci są wszędzie

Marka UVC-MED poszukuje franczyzobiorców, którzy będą świadczyć usługi dezynfekcji za pomocą jej urządzeń. Mogą to być indywidualne osoby, a także firmy. Partner nie musi inwestować w zakup lamp. Może wypożyczyć dwa urządzenia, wpłacając w zamian kaucję w wysokości 10 tys. zł. Umowa podpisywana jest na 18 miesięcy, licencjobiorcy mogą negocjować wyłączność na danym terenie. Gdzie szukać klientów?
– Wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z obecnością dużych grup ludzi. To mogą być biura, urzędy, sklepy, placówki pocztowe, banki, ale też lokale gastronomiczne czy hotele, szkoły, przedszkola. Usługę można powtarzać w razie potrzeby, niektóre firmy czy instytucje podpisują stałe zlecenia na wykonywanie dezynfekcji w określonych odstępach czasu – mówi Sebastian Fryze. – Do tej pory z tego typu usług korzystali klienci biznesowi, ale mam sygnały, że pojawia się zainteresowanie ze strony właścicieli domów jednorodzinnych.

Szkolenie z certyfikatem

Urządzenia UVC-MED działają na prąd.
– Franczyzobiorcom zapewniamy szkolenia z obsługi sprzętu, zakończone uzyskaniem certyfikatu. Po naszej stronie leży też serwisowanie aparatury – dodaje Sebastian Fryze.

Poza kaucją nie ma żadnych opłat na starcie. Comiesięczna opłata franczyzowa to 2 tys. zł netto. Ceny usług dezynfekcyjnych są ustalane za 1 m2 i zależą od wielkości dezynfekowanej powierzchni.

– Na zyski można liczyć w bardzo szybkim czasie, zwłaszcza że franczyzobiorcy nie ponoszą praktycznie żadnych kosztów stałych – przekonuje franczyzodawca.

Istnieje też możliwość zakupu sprzętu na własność.

 

WIZYTÓWKA UVC-MED

Producent urządzeń do dezynfekcji metodą uv.

  • miesięczna opłata franczyzowa: 2 tys. zł netto
  • 10 tys. zł kaucji za wypożyczenie dwóch urządzeń do dezynfekcji
  • umowa franczyzowa na 18 miesięcy
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €