Jak PZU radzi sobie z epidemią?

Franczyzodawca PZU w dobie epidemii koronawirusa wdrożył rozwiązania, które mają zapewnić bezpieczeństwo biznesowe partnerów.
Franczyzodawca PZU w dobie epidemii koronawirusa, skupił się na zapewnieniu swoim partnerom alternatywnych możliwości pracy.
– Wprowadziliśmy możliwość zdalnego zawierania ubezpieczeń, zarówno z klientami biznesowymi, jak i z klientami indywidualnymi. Ogromnym wsparciem są wdrożone już wcześniej narzędzia Feniks, mojePZU, jak i wprowadzone awaryjnie procesy zdalne, które pozwalają naszym agentom na utrzymanie kontaktu z klientami, zarówno w zakresie wznowień, jak i odpowiedzi na nowe potrzeby ubezpieczeniowe klientów – mówi Jakub Gorayski, kierownik zespołu zarządzania siecią placówek agencyjnych PZU.
W otwartych biurach wstawiono ochronne szyby pleksi, płyny dezynfekujące, maseczki i rękawiczki jednorazowe.
– Przygotowaliśmy też zestaw rozwiązań, które pomogą w stabilizacji dochodów oraz zwiększenia bezpieczeństwa biznesowego naszych partnerów. Modyfikujemy programy motywacyjne i premiowe, które uwzględniają obecną sytuację. Wprowadzamy również specjalną akcję aktywnościową, dzięki której będzie można zdobyć dofinansowanie nawet do kilku tysięcy złotych miesięcznie, co w obecnej sytuacji będzie realnym wsparciem dla naszej sieci sprzedaży – dodaje Jakub Gorayski.
Współpraca z PZU
Jak zaznacza franczyzodawca, kandydat na agenta ubezpieczeniowego powinien mieć wykształcenie przynajmniej średnie i legitymować się zaświadczeniem o niekaralności. Istotną kwestią jest również doświadczenie w prowadzeniu firmy, a najlepiej w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych. W chwili otwarcia biura, franczyzobiorca musi być przygotowany także na zatrudnienie minimum jednego pracownika.
Oczywiście, wymagane jest również posiadanie zaplecza finansowego, które umożliwi otwarcie placówki. Franczyzodawca nie podaje konkretnej kwoty, ponieważ ta zależy od wynajmowanego lokalu i tego jak dużego remontu on wymaga oraz zakupu sprzętu IT. Jakub Gorayski zaznacza, że PZU nie pobiera opłat licencyjnych.
– Każdy agent PZU ma możliwość otwarcia i prowadzenia własnego biura pod szyldem PZU. Wystarczy mieć własny lub wynajęty lokal. Kolejnym etapem jest jego przygotowanie zgodnie z naszymi standardami: białe ściany, podłoga w stonowanych kolorach, nawierzchnia w dobrym stanie, jasne oświetlenie. W sytuacji gdy lokal nie wymaga remontu, agent nie ponosi na starcie żadnych dodatkowych kosztów – mówi Jakub Gorayski.
Franczyzodawca szuka partnerów zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach.
– Chcemy być dostępni dla naszych klientów wszędzie tam, gdzie jest to uzasadnione biznesowo i lokalizacyjnie – dodaje Jakub Gorayski.
Agenci PZU samodzielnie poszukują lokalu, ale mogą liczyć na wsparcie franczyzodawcy w tym zakresie, zarówno kierownika sprzedaży jak i lokalnego koordynatora.
– Powierzchnia lokalu uzależniona jest od standardu otwieranego biura i potencjału miejsca. Akceptujemy lokale od 15 m2 – tłumaczy Jakub Gorayski.
A co oferuje franczyzodawca partnerom w ramach pakietu?
– Pomoc i wsparcie merytoryczne, od przygotowania projektu aranżacji wnętrza biura oraz wizualizacji zewnętrznej, przez szkolenia z zakresu standardów obsługi klienta i specyfiki pracy w biurze, po oznakowanie zewnętrzne i wyposażenie w nowoczesny zestaw mebli, które przekazujemy agentowi na własność. Ponadto dostęp do bezpłatnych materiałów marketingowych i reklamowych oraz wsparcie obecności w Internecie – mówi Jakub Gorayski.
Sieć PZU obecnie liczy 1524 placówek franczyzowych.
WIZYTÓWKA PZU
PZU to jedna z największych instytucji finansowych w Polsce.
- 1524 placówek franczyzowych;
- powierzchnia lokalu wynosi od 15 m2;
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej