Zyski z wykończenia wnętrz

Do wyboru
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Należąca do Grupy Kapitałowej Vox sieć sklepów z asortymentem drzwi i podłóg rozwija się w miastach liczących od 50 tys. mieszkańców. Najnowszy salon powstał w Nowym Sączu – w tej samej galerii handlowej, w której od lat działa już sklep z meblami marki Vox. Ekspozycja z drzwiami i podłogami zlokalizowana jest na parterze i zajmuje 230 m2. W ofercie znajduje się ponad 60 modeli drzwi, wewnętrznych i zewnętrznych, m.in. takich producentów, jak D.R.E, Pol-Skone, Erkado, Porta, Asilo, Intenso, Interdoor. Oprócz tego jest też wybór różnego rodzaju podłóg  paneli laminowanych, podłóg winylowych czy drewnianych. Uzupełnieniem oferty są rolety wewnętrzne i zewnętrzne. 
– W każdym salonie do dyspozycji jest wykwalifikowany zespół doradców, który podpowie jakie materiały i rozwiązania sprawdzą się w danym pomieszczeniu. Do urządzania wnętrz podchodzimy kompleksowo, dlatego cieszymy się, że od lutego mieszkańcy Nowego Sącza pod jednym adresem będą mieli dostęp do całej oferty marki Vox: drzwi, podłóg, mebli i artykułów dekoracyjnych – mówi Anna Szczepaniak, menedżer ds. marketingu marki Vox.

Doświadczenie w cenie

Vox szuka franczyzobiorców z doświadczeniem handlowym, zwłaszcza w branży drzwi, podłóg lub pokrewnej. Lokal na sklep najlepiej znaleźć w sąsiedztwie salonów z podobnym asortymentem: wyposażeniem łazienek, artykułami budowlanymi, wykończeniowymi. Powinien mieć minimum 200 m2 powierzchni ekspozycyjnej, kolejne 50 m potrzebne jest na magazyn. Według szacunków franczyzodawcy, kwota inwestycji to ok. 80 tys. zł. Umowę franczyzową podpisuje się na minimum trzy lata. Niektórzy franczyzobiorcy prowadza sklepy osobiście lub razem z rodziną, inni oddają placówki w ręce zatrudnionych kierowników. Pracownicy salonów przechodzą szkolenia, które przygotowują ich do profesjonalnej obsługi klienta.
– Doradca klienta jest w naszej branży szczególnie istotny. W specjalistycznych salonach bez fachowej pomocy klientowi jest niezwykle trudno podjąć właściwą decyzję – tłumaczy Dariusz Hołowaty, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej i rozwoju sieci Vox. – Dlatego prowadzimy szereg szkoleń produktowych oraz sprzedażowych, a szczególną wagę przykładamy do rozwoju kompetencji miękkich u doradców i kierowników sklepów.
Jak zapewnia franczyzodawca, z reguły salony stają się rentowne po 6-12 miesiącach od otwarcia. Sklepy Vox świadczą także usługi montażu. Każdy z nich powinien mieć w związku z tym własne ekipy montażowe.

 

WIZYTÓWKA MARKI VOX

Sieć salonów wykończenia i wyposażenia wnętrz

  • blisko 70 sklepów własnych i franczyzowych
  • kwota inwestycji ok. 80 tys.
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €