Pizzeria pod klucz

Mocne tempo
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jaki był dla sieci New York Pizza Department miniony rok?

Otworzyliśmy dziewięć nowych lokali. Uruchomiliśmy również specjalną aplikację do składania zamówień (zarówno na dowóz, jak i na miejscu w lokalu), która umożliwia też klientom m.in. zbieranie punktów wymiennych na nagrody. W naszych lokalach wprowadzamy także standardy ekologiczne. Torby do dowozu zamówień zamieniliśmy na papierowe, podobnie słomki do napojów. Chcemy rezygnować lub mocno ograniczyć użycie plastiku, więc np. stosujemy talerze z pulpy ryżowej, biodegradowalne sztućce. Kolejną nowością jest nowy format lokalu, niedawno wprowadzony do oferty franczyzowej, czyli Posterunek Pizzy.

Na czym polega specyfika tego formatu?

To rodzaj kontenera gastronomicznego, wykonanego z prefabrykatów. Przyjeżdża do franczyzobiorcy gotowy do pracy, w pełni wyposażony, jego postawienie nie wymaga pozwolenia na budowę, ma potrzebne zgody Sanepidu. Jest przygotowany z myślą o realizacjach zamówień w dowozach, ale przy nieco wyższej inwestycji można również dostosować go np. do sprzedaży pizzy w kawałkach. Koszt Posterunku Pizzy to od 89 tys. zł netto, ale można też wziąć go w leasing. Czas oczekiwania na kontener, od momentu zamówienia do chwili dostarczenia w wybrane miejsce, to mniej więcej miesiące. Ten format na pewno dobrze sprawdzi się w miejscowościach turystycznych, przy deptakach, na osiedlach, wszędzie gdzie jest duży ruch pieszy. Zaletą jest fakt, że w razie potrzeby można zmienić lokalizację.

W jakich jeszcze formatach można otworzyć pizzerię pod waszym szyldem?

Mamy kilka do wyboru. Pierwszy to tradycyjna pizzeria z konsumpcją na miejscu i dowozami do klienta. Drugi format – express – to lokal realizujący tylko zamówienia w dowozie lub z odbiorem własnym. Jest jeszcze NYPD Express mini, czyli lokal, który może rosnąć wraz ze wzrostem obrotów, dzięki zastosowaniu modułowych pieców do pizzy. Na początek wystarczy kupić jedną komorę, a gdy biznes się rozwinie, dołączać kolejne. Kwota inwestycji w tym przypadku zaczyna się od 30 tys. zł netto. Natomiast nasz kolejny model, New York Pizza Department by Night jest przeznaczony dla franczyzobiorców, którzy prowadzą już któryś z poprzednich konceptów. Mogą otworzyć dodatkowy biznes w postaci lokalu czynnego też w nocy, realizującego zamówienia w dowozie.

Jakie macie plany biznesowe na 2020 rok?

Tylko na styczeń zaplanowaliśmy trzy kolejne otwarcia. A umów franczyzowych, które zrealizujemy w tym roku mamy podpisanych jeszcze więcej.

Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska

WIZYTÓWKA NEW YORK PIZZA DEPARTMENT

Marka działa na polskim rynku od 2009 roku, kiedy to otwarto pierwszą pizzerię w Krakowie.

NYPD w 2019 roku:

  • 1 lokal własny;
  • 28 lokali franczyzowych;
  • jednorazowa opłata licencyjna 5 tys. zł netto;
  • miesięczna opłata franczyzowa 1 tys. zł netto.
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €