Agenci na wyłączność

Kwota inwestycji
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Freedom Nieruchomości  specjalizuje się w sprzedaży nieruchomości z rynku wtórnego, w modelu na wyłączność. Do sieci dołączają zarówno partnerzy, którzy posiadają już funkcjonujące na rynku biura pośrednictwa, jak i ci, którzy dopiero chcą rozpocząć działalność w tej branży.
– Nie wymagamy doświadczenia w branży nieruchomości. Natomiast nie bez znaczenia jest wcześniejsze doświadczenie zawodowe. Łatwiej będzie osobom, które prowadziły już własny biznes, czy też zarządzały zespołem handlowców – mówi Agnieszka Dąbrowska, dyrektor franczyzy Freedom Nieruchomości.
Koncept otwiera biura w miastach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców. Obecnie szuka partnerów we Wrocławiu, w Szczecinie, Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim.

Pomocny franczyzodawca

Kwota inwestycji uzależniona jest od miasta, w którym powstaje placówka i zawiera się w widełkach od 50 tys. do 120 tys. zł. Opłata wstępna również zależy od wielkości miejscowości – wynosi od 15 tys. zł do 30 tys. zł. Natomiast opłata miesięczna pobierana jest ryczałtowo i uzależniona od liczby agentów zatrudnionych w oddziale.
Franczyzobiorca otrzymuje od licencjodawcy pełną dokumentację potrzebną do prowadzenia biura i świadczenia usług pośrednictwa, know-how pozyskiwania umów na wyłączność i obsługi klienta, CRM, narzędzia do pozyskiwania ofert nieruchomości, obsługę reklamową oraz marketingową, a także projekty materiałów marketingowych. Centrala zapewnia też pełen pakiet szkoleń. Są to szkolenia związane z prowadzeniem biznesu: finansowe aspekty prowadzenia działalności, rekrutacja, zarządzanie zespołem handlowym, marketing biura nieruchomości, szkolenia sprzedażowe: pozyskiwanie ofert nieruchomości na wyłączność, praca z ofertą, organizacja procesu sprzedaży nieruchomości, personal branding pośrednika w obrocie nieruchomościami oraz szkolenia prawne: umowy pośrednictwa, prawne aspekty obrotu nieruchomościami, obowiązki przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie pośrednictwa wobec RODO, GIIF, NBP.

Lokal na biznes 

Franczyzodawca podkreśla, że franczyzobiorca samodzielnie szuka lokalu na prowadzenie biznesu.
– Po akceptacji lokalu architekt przygotowuje jego wizualizację – aranżację zgodną z ustaleniami z franczyzobiorcą (liczba miejsc pracy). Wskazujemy również listę mebli do wyposażenia – nie ma wymogu zakupu u jednego producenta. Minimalna powierzchnia lokalu to 40 m2 mówi Agnieszka Dąbrowska.

Obecnie sieć Freedom Nieruchomości liczy 40 oddziałów.

Author
Maryla Pałasz
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €