Opłacalne mycie

Kolej na Polskę
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Umyjemto to międzynarodowa firma z oddziałami w dwóch krajach. Marka już od wielu lat zajmuje się czyszczeniem powierzchni budynków, posadzek zewnętrznych i dachów. W Czechach działa od ośmiu lat, a na Słowacji od dwóch. Od niedawna ma szansę rozwinąć swoją sieć w Polsce.  Polska to duży kraj i o wiele bardziej zurbanizowany niż Czechy i Słowacja. Dlatego chcemy, aby właśnie tu powstały nowe oddziały naszej firmy. Jest to dochodowy biznes, więc o jego powodzenie w Polsce się nie martwimy  – mówi Agnieszka Chmiel, specjalista ds. kontaktu z franczyzobiorcami Umyjemto.

Biznes z duchem czasu

Jak zauważa franczyzodawca Umyjemto, dziś stosowane są inne, lepsze spoosby mycia nawierzchni niż 50 lat temu, które mogą zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy . – Jeśli w porę zadba się o powierzchnię ścian można uniknąć kosztownych renowacji i w niedrogi sposób poprawić wygląd elewacji, Mycie wraz z impregnacją jest znacznie tańszą opcją niż nowa powłoka malarska. Już teraz widzimy, że będzie coraz większe zapotrzebowanie na tego typu usługi – twierdzi Agnieszka Chmiel.

Umyjemto oprócz świadczenia usług mycia i malowania jest również dystrybutorem chemii bezpiecznej dla środowiska naturalnego. – Z racji tego możemy zaproponować niższe ceny zaopatrzenia w nowoczesne środki myjące i impregnujące – mówi Agnieszka Chmiel.

Jak zapewnia franczyzodawca, aby rozpocząć współpracę konieczne jest posiadanie samochodu oraz co najmniej dwóch pracowników, którzy pomogą w prowadzeniu biznesu. Docelowo chcemy mieć 16 franczyzobiorców, po jednym na każde województwo. Na razie mamy jednego, który od czerwca tego roku ma wyłączność na województwo śląskie – dodaje Agnieszka Chmiel.

Ile na start?

Opłata wstępna dla franczyzobiorców z pięciu największych województw (mazowieckie, śląskie, wielkopolskie, małopolskie i dolnośląskie) wynosi 749 tys. zł, dla pozostałych  499 tys. zł. Stała opłata miesięczna  szacowana jest na 5 proc. od obrotu w pierwszym roku współpracy, a w kolejnych latach 7 proc. (w tym 2 proc. to marketing) od obrotu. Jak sugeruje franczyzodawca, opłata startowa zwraca się już po 1,5 roku.

A co franczyzodawca oferuje wzamian? Twierdzi, że zapewnia profesjonalne szkolenie praktyczne oraz teoretyczne z zakresu mycia i malowania elewacji, ale nie tylko. – Wiemy, że nie każdy jest dobrym handlowcem, dlatego też każdy franczyzobiorca otrzymuje od nas wsparcie marketingowe, a także oferujemy sprawdzone sposoby pozyskiwania klientów, doradztwo prawne oraz autorskie oprogramowanie – mówi Agnieszka Chmiel.

Author
Maryla Pałasz
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €