Piotr i Paweł zmienia szyld

Spar Group planuje zbudować sieć 400 sklepów w ciągu pięciu lat w Polsce. Na razie przejął sklepy Piotr i Paweł, które zostaną poddane rebrandingowi.
Jeszcze rok temu sieć supermarketów Piotr i Paweł była na krawędzi upadłości. Teraz zarządca jej postępowania restrukturyzacyjnego zapewnia, że źle już było teraz będzie tylko lepiej. – Kluczowe jest budowanie zaufania wśród partnerów biznesowych i poprawa warunków handlowych – powiedział Patryk Filipiak, prezes Zimmerman Filipiak Restrukturyzacja.
Spar Group w październiku przejął większościowe udziały w sieci supermarketów Piotr i Paweł. Sklepy Piotr i Paweł będą systematycznie zmieniać logo i dołączą do międzynarodowego holdingu. Spar w zamian wesprze Grupę Piotr i Paweł w spłatach zobowiązań, negocjacji umownych oraz rozwoju spółki. Z tego tytułu już podpisano lub odnowiono kontrakty z niemal 300 dostawcami. – Spar Group bardzo mocno angażuje się w polski rynek handlowy. Ważne dla nas są możliwości współpracy z dużą liczbą niezależnych detalistów, którzy często szukają dużego, wiarygodnego i stabilnego partnera – powiedział Tomasz Syller, prezes spółki Spar Group.
Obecnie Piotr i Paweł ma 66 sklepów, z czego około jednej trzeciej działa we franczyzie. W sieci pracuje około 1,2 tys. osób. – Koncentrujemy się na czterech aglomeracjach: warszawskiej, poznańskiej, wrocławskiej i trójmiejskiej. Zachowaliśmy większość lokalizacji, na których nam zależało, jednak niektórzy partnerzy detaliczni przeszli do konkurencji – mówi Patryk Filipiak.
A co te zmiany oznaczają dla franczyzobiorców, którzy działają pod szyldem Piotr i Paweł? – Franczyzobiorcy z niczym nowym nie będą musieli się mierzyć. Jesteśmy organizacją, która wspiera partnerów detalicznych, czyli niezależnych przedsiębiorców. Współpraca z nami jest prosta. Każdy otrzymuje określony pakiet wartości, który zakładamy, że będzie dla naszych partnerów detalicznych cenny. Koszty związane z wizualizacją leżą po stronie organizatora sieci, natomiast koszty związane z adaptacją lokalu, znajdują się po stronie partnera detalicznego – mówi Tomasz Syller.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...