Biznes z dobrą energią

Przyszły partner Orange Energia będzie odpowiedzialny za profesjonalne doradztwo i planowanie sprzedaży. Jakie wymagania musi spełnić?
W 2007 roku rynek energii w Polsce został otwarty na nowych sprzedawców, co przyczyniło się do rozwoju i zwiększenia konkurencyjności ofert pod kątem cenowym. Obecnie największym alternatywnym sprzedawcą energii elektrycznej w Polsce jest Orange Energia. Firma zajmuje się sprzedażą energii zarówno dla klientów indywidualnych jak i z biznesowych. W swojej bazie ma ich ponad 120 tys.
Orange Energia korzysta zarówno z własnych, jak i zewnętrznych kanałów sprzedaży. Od niedawna na terenie całej Polski szukamy partnerów w obszarze profesjonalnego doradztwa w zakresie energii elektrycznej. – Od potencjalnego partnera wymagamy co najmniej dwuletniego doświadczenia w sprzedaży B2B/B2C (energia elektryczna, gaz, fotowoltaika, telekomunikacja, ubezpieczenia, bankowość) – mówi Dorota Kornicka, specjalista ds. kontaktów z partnerami Orange Energia.
Partner będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie i obsługę klientów, przygotowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych i zawieranie umów. – Działamy w ramach już aktywnych sieci sprzedaży, Nie pobieramy opłat licencyjnych, a współpraca z Orange Energia nie wymaga nakładów finansowych ze strony partnera. Głównym źródłem dochodu są indywidualnie ustalane prowizje od sprzedaży – dodaje Dorota Kornicka.
Agent otrzymuje od Orange Energia programy szkoleniowe, bieżącą pomoc opiekuna oraz wsparcie marketingowe. Firma w tej chwili współpracuje z sześcioma partnerami.
– Stawiamy na atrakcyjną ofertę dla klientów indywidualnych i biznesowych, z gwarancją ceny oraz bogatym pakietem usług dodanych – mówi Dorota Kornicka. – Ponadto zamierzamy rozwijać i wdrażać narzędzia digitalowe i rozwiązania, ułatwiające pozyskiwanie nowych i obsługę obecnych klientów.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej