Biznes z dobrą energią
Przyszły partner Orange Energia będzie odpowiedzialny za profesjonalne doradztwo i planowanie sprzedaży. Jakie wymagania musi spełnić?
W 2007 roku rynek energii w Polsce został otwarty na nowych sprzedawców, co przyczyniło się do rozwoju i zwiększenia konkurencyjności ofert pod kątem cenowym. Obecnie największym alternatywnym sprzedawcą energii elektrycznej w Polsce jest Orange Energia. Firma zajmuje się sprzedażą energii zarówno dla klientów indywidualnych jak i z biznesowych. W swojej bazie ma ich ponad 120 tys.
Orange Energia korzysta zarówno z własnych, jak i zewnętrznych kanałów sprzedaży. Od niedawna na terenie całej Polski szukamy partnerów w obszarze profesjonalnego doradztwa w zakresie energii elektrycznej. – Od potencjalnego partnera wymagamy co najmniej dwuletniego doświadczenia w sprzedaży B2B/B2C (energia elektryczna, gaz, fotowoltaika, telekomunikacja, ubezpieczenia, bankowość) – mówi Dorota Kornicka, specjalista ds. kontaktów z partnerami Orange Energia.
Partner będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie i obsługę klientów, przygotowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych i zawieranie umów. – Działamy w ramach już aktywnych sieci sprzedaży, Nie pobieramy opłat licencyjnych, a współpraca z Orange Energia nie wymaga nakładów finansowych ze strony partnera. Głównym źródłem dochodu są indywidualnie ustalane prowizje od sprzedaży – dodaje Dorota Kornicka.
Agent otrzymuje od Orange Energia programy szkoleniowe, bieżącą pomoc opiekuna oraz wsparcie marketingowe. Firma w tej chwili współpracuje z sześcioma partnerami.
– Stawiamy na atrakcyjną ofertę dla klientów indywidualnych i biznesowych, z gwarancją ceny oraz bogatym pakietem usług dodanych – mówi Dorota Kornicka. – Ponadto zamierzamy rozwijać i wdrażać narzędzia digitalowe i rozwiązania, ułatwiające pozyskiwanie nowych i obsługę obecnych klientów.
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


