Zarabiamy na sprzedaży lakierów
Semilac otworzył kolejny sklep z lakierami hybrydowymi. W tej chwili asortyment marki można kupić w 110 placówkach.
Najnowszy sklep Semilac otwarto miesiąc temu w opolskiej galerii handlowej Solaris Center. Oprócz tego, że klienci mogą kupić tu pełną ofertę kosmetyków i akcesoriów Semilac, mają też możliwość skorzystania z usług stylistek paznokci, zrobienia manicure hybrydowego i skorzystania z konsultacji makijażystek. Sklep ma powierzchnię ponad 32 m2 i mieści się na poziomie -1 galerii.
– Zależy nam, aby każda kobieta w Polsce mogła w łatwy i szybki sposób kupić nasze kosmetyki, a także skorzystać z profesjonalnych porad i usług naszych ekspertów. Stale obserwujemy obowiązujące trendy i zgodnie z nimi poszerzamy asortyment marki. Obecnie w naszym portfolio występuje ponad 300 odcieni lakierów hybrydowych oraz liczne produkty i akcesoria do pielęgnacji i stylizacji paznokci – mówi Paulina Patelka, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej firmy Nesperta, właściciela marki Semilac. – Mając na uwadze potrzeby klientek w marcu 2018 roku poszerzyliśmy nasz asortyment o produkty do makijażu: róże, cienie do powiek, pudry, podkłady, pomadki i wiele innych. A do końca tego roku zamierzamy jeszcze poszerzyć ofertę, zarówno z zakresu produktów do stylizacji paznokci, jak i makijażu.
Obecnie marka ma w Polsce 110 placówek: sklepów i wysp handlowych, przy czym zdecydowanie więcej jest punktów tego drugiego rodzaju. Najbardziej atrakcyjne lokalizacje dla konceptu to centra handlowe, usytuowane w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców. Otwarcie stoiska wiąże się z opłatą wstępną w wysokości 30 tys. zł. Do tego należy jeszcze doliczyć wydatki, związane z zakupem oprogramowania i sprzętu IT oraz pierwszym zatowarowaniem punktu.
– Zapewniamy franczyzobiorcom pomoc w projektowaniu przestrzeni dla wyspy oraz bezpłatne stoisko na cały czas trwania umowy. Po stronie franczyzobiorcy nie ma żadnych innych dodatkowych opłat – zapewnia Paulina Patelka.
Jeśli chodzi o koszty otwarcia sklepu, to są one szacowane indywidualnie i uzależnione m.in. od wielkości lokalu, zakresu prac. Franczyzodawca pomaga licencjobiorcom w wyborze lokalizacji oraz pośredniczy w negocjacjach z właścicielem obiektu. Jest również obecny przy podpisywaniu umowy najmu.
– Bardzo istotna jest dla nas wysoka jakość obsługi klientów w naszych punktach – podkreśla Paulina Patelka. – Dlatego dużą wagę przywiązujemy do profesjonalnych szkoleń, które zapewniamy pracowników placówek.
Licencjodawca doradza franczyzobiorcom podczas rekrutacji personelu i szkoli pracowników z zakresu kompetencji sprzedażowych i produktowych. Oprócz tego licencjobiorca może liczyć także na wsparcie marketingowe, np. porady jak prowadzić działania marketongowe w social mediach, materiały promocyjne. Ogólnopolską promocją marki zajmuje się centrala firmy.
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

