Burgery we franczyzie

Jenn’s Burger & More to nowy koncept franczyzowy, który chce powalczyć o swoje miejsce w segmencie burgerowni.
Jenn’s Burger & More to restauracja inspirowana kuchnią amerykańska, serwująca m.in. wołowe burgery, frytki, świeże lemoniady. Właścicielem marki jest Doradztwo Gastronomiczne. pl.
– Działając w branży gastronomicznej od ponad 25 lat, posiadamy dużą wiedzę w zakresie popularności i kierunków rozwoju polskiej gastronomii – mówi Marek Łepkowski, menedżer operacyjny Jenn’s Burger & More. – Burgerownie nadal cieszą się w Polsce dużym zainteresowaniem. I choć na rynku znaczącą rolę odgrywają duże międzynarodowe koncerny, to wiemy, że jest jeszcze dużo miejsca na tego typu restauracje. Zwłaszcza, że inwestycja w międzynarodowe marki to kwota sięgająca dużo ponad 1 mln zł. Nasz koncept został przygotowany w taki sposób, żeby koszty inwestycji były w zasięgu inwestorów nie posiadających dużego kapitału.
Na razie działa jedna restauracja marki, w Sochaczewie. Jenn’s Burger & More można otwierać w trzech formatach: Select Premium, Premium i Drive Thru Select Premium. W zależności od formatu, restauracje będą różniły się zakresem menu, sposobem serwowania produktów i obsługi. Mogą być zlokalizowane w centrach handlowych i centrach miast. Format Drive Thru Select Premium jest przygotowany dla lokalizacji przy stacjach paliw, dużych konceptach handlowych, na obrzeżach miast i przy trasach przelotowych. Minimalna powierzchnia dla restauracji Select Premium zaczyna się od 100 m2, dla Premium od 150 m2. Natomiast teren pod zabudowę formatu drive thru powinien mieć min. 2 tys. m2, a sam budynek na restaurację około 300 m2.
– Na życzenie franczyzobiorcy pomagamy w poszukiwaniu właściwego lokalu – zapewnia Marek Łepkowski. – W swojej bazie posiadamy również propozycje, które spełniają odpowiednie wymagania.
Koszty inwestycji zaczynają się od 200 tys. zł i są zależne od wybranego formatu. Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci zaczyna się od 6,5 tys. zł, a miesięczna opłata opłata franczyzowa od 990 zł. Jest też opłata w postaci procentu od obrotu, jej wysokość jest ustalana indywidualnie. W pierwszych miesiącach od otwarcia franczyzobiorcy są zwolnieni z części opłat.
– Na miasta powyżej 100 tys. mieszkańców udzielamy również licencji masterfranczyzowej – dodaje Marek Łepkowski.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową 4F i Outhorn

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

New York Pizza Department
Pizzerie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...