Na pomoc księgowym
Business Lantern Tax szuka partnerów wśród właścicieli biur rachunkowych. Jakie są koszty inwestycji?
Właściciele FPD Spółki Doradztwa Podatkowego - operatora marki Business Lantern Tax, prowadzą biuro rachunkowe już od 20 lat. – Dojrzeliśmy do tego, aby podzielić się swoją wiedzą. Na bazie naszych doświadczeń chcemy rozwijać i edukować właścicieli biur rachunkowych, którzy na co dzień walczą z rzeczywistością podatkową czyli brakami kadrowymi, rosnącymi kosztami pracy, nieefektywnym wykorzystaniem czasu pracy, ciągle zmieniającym się prawem, spadającym cenom usług rachunkowych, czy brakiem wystarczającej liczby klientów. Zdecydowaliśmy się przekazać sprawdzone rozwiązania i wzorce, które zwiększą rentowność biura rachunkowego – mówi Janusz Rynk, prezes zarządu spółki..
Jak podkreśla franczyzodawca, specjaliści od podatków, kadr, księgowości, sprzedaży, marketingu i IT Business Lantern Tax wypracowali standardy, które mają pomóc w prowadzenia biura rachunkowego. Potencjalnemu partnerowi franczyzodawca oferuje również dostęp do nowoczesnych narzędzi informatycznych pomocnych w zarządzaniu biurem.
Przychylni zmianom
Na współpracę z Business Lantern Tax mają szansę właściciele biur rachunkowych z całej Polski. Franczyzodawca podkreśla, że wielkość miasta, w którym znajduje się placówka, nie ma tu większego znaczenia. – Nasza oferta jest skierowana głównie do tych właścicieli biur rachunkowych, którzy widzą spore niedociągnięcia w prowadzeniu swojej placówki. Ani region, ani wielkość miasta nie mają dla nas większego znaczenia. Ważne jest jedynie to, aby osoba, która prowadzi już biuro rachunkowe chciała popracować nad jego efektownością. Z doświadczenia wiemy, że brak czasu coraz częściej uniemożliwia zarządzanie firmą w sposób zadowalający. Doskonale wiemy, że właściciele biur to zwykle świetni księgowi, natomiast trochę gorzej im idzie z pozostałymi sektorami tj. marketingiem, sprzedażą, budowaniem relacji z klientami, czy organizacją pracy biura. To są elementy, na które najczęściej brakuje czasu, a my wiemy, jak sobie z tym poradzić – dodaje Janusz Rynk.
Jak dodaje franczyzodawca, pomysł automatyzacji biur rachunkowych mierzy się ze sporymi wyzwaniami wśród potencjalnych partnerów. Dla wielu hasło „ automatyzacja i nowe oprogramowanie” kojarzy się przede wszystkim ze zwolnieniami. – Automatyzacja procesów powoduje duży sprzeciw wśród pracowników. Właściciele biur mają wątpliwości przed zmianami, bo obawiają się utraty pracowników. Tymczasem nie na tym nam zależy. Moveo - oprogramowanie, które udostępniamy, ma jedynie usprawnić prowadzenie biura. Choćby ze względu na automatyzację, księgowi mają więcej czasu na spotkanie z klientem, doradzenie mi itp. – tłumaczy Janusz Rynk.
Ile na start?
Franczyzodawca wymaga jednorazowej wpłaty 1 tys. zł za wejście we współpracę. Coroczna opłata wynosi 500 zł, natomiast koszt udostępnienia autorskich narzędzi takich jak Panel Klienta Online z możliwością wystawiania faktur oraz moduły do zarządzania biurem rachunkowym, mieści się w kwocie 900 zł netto miesięcznie.
Zanim jednak franczyzodawca podpisze umowę z partnerem, przeprowadza bezpłatny audyt, który dotyczy aktualnej sytuacji w biurze. – Po takim spotkaniu potencjalny franczyzobiorca dostaje pierwsze podstawowe wnioski, na podstawie których może poprawić funkcjonowanie placówki. Właśnie wtedy partner podejmuje decyzję czy chce z nami współpracować, czy nie. Jeśli się zdecyduje na współpracę, to pierwszym jej etapem jest nasza wizyta w jego biurze. Kiedy wdrażamy narzędzia, pokazujemy wszystkie moduły i szkolimy, jak z nich efektywnie korzystać. Drugie szkolenie odbywa się w naszej centrali i jest poświęcone omówieniu wniosków. Naszym partnerom gwarantujemy raz na kwartał wizytę opiekuna sieci w biurze i monitoring funkcjonowania placówki. Kolejny ważnym elementem jest recertyfikacja. Co roku organizujemy dwudniowe szkolenie dla naszych partnerów, w ramach którego omawiamy wszystkie kwestie od IT po branżowe nowinki – zapewnia Janusz Rynk.
Obecnie pod szyldem marki działają trzy biura własne i trzy partnerskie. Rok 2020 marka chce zamknąć liczbą 20 biur partnerskich.
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

