Biznes na rożnie

Kurczak z rożna to specjalność konceptu Kurczę Pieczone. Mobilny kontener, potrzebny do prowadzenia biznesu, można kupić lub wydzierżawić.
Marka Kurczę Pieczone ma blisko ćwierć wieku doświadczenia na rynku gastronomicznym. W tej chwili pod jej szyldem działa 45 punktów, serwujących nie tylko kurczaka z rożna, ale też zestawy obiadowe, burgery i inne przekąski z mięsem drobiowym.
Punkty marki mają format kontenerów, ustawianych w ruchliwych punktach miast: na parkingach, przy centrach handlowych itp.
– Pomagamy w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji – mówi Rafał Grochalski, przedstawiciel konceptu Kurczę Pieczone.
Koszt zakupu kontenera razem z pełnym wyposażeniem to wydatek minimum 130 tys. zł. Jest też możliwość wynajmu. Miesięczny koszt najmu kontenera to 2,5 tys. zł, do tego jeszcze trzeba doliczyć wydatek na zakup sprzętu, w wysokości ok. 45 tys. zł. Wydatki na starcie, które należy jeszcze brać pod uwagę, to koszt montażu kontenera oraz kaucja za najem powierzchni.
Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 10 tys. zł.
– Pomagamy w załatwieniu spraw urzędowych, związanych z lokalizacją. Zapewniamy pomoc przy projektach technicznych i odbiorach Państwowej Inspekcji Sanitarnej, wspieramy w wykonaniu aranżacji punktu, w oparciu o nasze standardy. Kompleksowo szkolimy pracowników oraz przekazujemy franczyzobiorcy receptury dań – wylicza Rafał Grochalski. – Przekazujemy także procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta. Dostarczamy materiały reklamowe, przy czym nie pobieramy za nie stałej miesięcznej opłaty. Opłata ta zależna jest od ilości zamówionego materiału. Nasi franczyzobiorcy otrzymują również wyłączność terytorialną.
Miesięczna opłata franczyzowa to 5 proc. od obrotu ( ale minimum 1 tys. zł netto).
Część franczyzobiorców marki prowadzi po 2-3 punkty. Franczyzodawca oczekuje, że licencjobiorcy będą się osobiście angażować w prowadzenie placówek. U kandydatów mile widziane jest też doświadczenie w branży gastronomicznej.
– Mobilne formaty gastronomiczne, jak kontenery czy przyczepy mają ogromną przewagę nad punktami stacjonarnymi. Nie jesteśmy „przywiązani” do miejsca, w razie potrzeby w każdej chwili możemy zmienić lokalizację – przekonuje Rafał Grochalski. – Należy jednak pamiętać, że właściciel lokalu musi poświęcić biznesowi dużo swojego czasu, by móc liczyć na satysfakcjonujące zyski.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową 4F i Outhorn

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

New York Pizza Department
Pizzerie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...