Zyski z finansów

mFinanse działa na rynku pośrednictwa jako otwarta platforma sprzedaży produktów finansowych. Czym będzie zajmował się franczyzobiorca marki?
mFinanse to spółka z grupy mBank. Działa na rynku pośrednictwa jako otwarta platforma sprzedaży produktów finansowych. W portfolio znajduje się gama ofert kredytowych na potrzeby indywidualne i firmowe, rachunków, ubezpieczeń, produktów inwestycyjnych i oszczędnościowych.
– Partner powinien być przygotowany finansowo na wyposażenie lokalu. Wszystkie nasze placówki muszą być urządzone zgodnie z naszymi standardami. Nie pobieramy dodatkowych opłat, cała inwestycja leży po stronie partnera – mówi Krzysztof Kujawski, dyrektor sprzedaży departamentu sieci stacjonarnej i partnerskiej mFinanse. Koszt uruchomienia placówki waha się od 10 tys. zł do 20 tys. zł.
Przyszły partner powinien mieć doświadczenie w pracy na rynku finansowym. – Osoba, która chce taki biznes rozpocząć, powinna być związana z rynkiem finansowym, ponieważ inwestycja oczekuje szybkiego zwrotu. Dlatego najlepiej radzą sobie partnerzy, którzy prowadzili już podobny biznes lub pracowali w finansach np. w bankach na stanowiskach sprzedawców lub menadżerów – wyjaśnia Kujawski.
mFinanse zapewnia pakiet reklam gotowych do użycia na rynku lokalnym oraz materiały marketingowe wewnątrz lokalu (ulotki, plakaty, standy na ulotki, teczki, identyfikatory, notesy, długopisy). Jak zaznacza Krzysztof Kujawski, partnerzy, którzy chcą nawiązać współpracę, najczęściej mają już lokal, w którym chcieliby prowadzić biznes. W mniejszych miejscowościach placówki najczęściej są zlokalizowane w atrakcyjnych miejscach przy ruchliwych ulicach. Natomiast jeśli chodzi o większe aglomeracje – mFinanse dba o to, żeby otwierane placówki powstawały w centrum i na przedmieściach, tak by ze sobą nie konkurowały.
A jakie wsparcie szkoleniowe otrzymuje partner mFinanse? – Szkolimy z oferty produktowej, którą dajemy. Przeprowadzamy egzaminy, które umożliwiają późniejsze procesowanie wniosków. Oferujemy stały dostęp do platformy szkoleniowej on-line i do aktualnej bazy wiedzy z najważniejszymi informacjami. Zanim przyszły partner przystąpi do naszych szkoleń otrzymuje dostęp do systemu, który umożliwia poszerzanie wiedzy w zakresie finansów. Dodatkowo, osobom z nami współpracującymi oferujemy szerokie portfolio kontrahentów – mówi Kujawski.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej