Makarun w galeriach i biurowcach

W pierwszym półroczu tego roku Makarun Spaghetti & Salad uruchomił siedem nowych lokali. Wkrótce długo zapowiadane otwarcie w Dubaju.
W 2019 rok marka Makarun Spaghetti & Salad weszła z nowym designem. Zmieniło się logo i wystrój lokali. Odświeżona została karta dań, wprowadzono nowe pozycje, pasty stały się mniej kaloryczne. W niektórych lokalach wprowadzono formułę live cooking – klienci mogą zobaczyć proces przygotowania dań.
– Wszystkie te innowacje miały otworzyć naszą markę na nowe grupy klientów. Byliśmy w ich wprowadzaniu konsekwentni. Postanowiliśmy zaistnieć w kolejnych galeriach handlowych oraz pojawić się w krakowskich biurowcach. Po siedmiu miesiącach widzimy, że inwestycja i zaangażowanie całej firmy w ten proces opłaciło się – podsumowuje Przemysław Tymczyszyn, jeden ze współwłaścicieli sieci Makarun Spaghetti & Salad.
W pierwszym półroczu tego roku sieci przybyło siedem nowych lokali. Z tego dwa, jak zakładali właściciele, w food courtach centrów handlowych: w Gliwicach w Galerii Forum i w Lublinie w Galerii Vivo. Powstały też dwa Makaruny w biurowcach w Krakowie – w styczniu w Orange Office i w czerwcu w Avia Software Park. Prowadzone są jako punkty własne marki (na rozwijanie sieci punktów własnych pozwoliła m.in. sprzedaż części udziałów nowemu inwestorowi, Gastromall Group). Trzy kolejne lokale uruchomili franczyzobiorcy: w Łodzi, Bydgoszczy i w Kaliszu. W najbliższych miesiącach planowane są otwarcia w Sieradzu, Pile, Warszawie, Krakowie oraz Tarnowie. Sieć przygotowuje się także do uruchomienia punktów za granicą m.in.: w Dubaju na słynnej sztucznej palmie w centrum handlowo-gastronomiczym The Pointe Jumeirah (wcześniej zapowiadano, że nastąpi to w sierpniu, teraz jednak marka podaje, że otwarcie odbędzie się we wrześniu).
Jak szacuje franczyzodawca, inwestycja w stacjonarny lokal franczyzowy Makaruna powinna zmieścić się w widełkach od 110 do 190 tys. zł netto. Ale sieć przygotowała też tańszy format, dla inwestorów o mniej zasobnych portfelach. To przenośne pawilony o powierzchni 16 m2. Koszt uruchomienia tego modelu wynosi ok. 100 tys. zł. Ten format – jak zapewnia licencjodawca – sprawdza się np. przy dworcach, stacjach metra, ruchliwych centrach handlowych. Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 16 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa to 800 zł plus 4 proc. od obrotu, do tego dochodzi opłata marketingowa w wysokości 333 zł.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową 4F i Outhorn

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

New York Pizza Department
Pizzerie

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...