Pizza w dowozie

Koncept Fresh Pizza rusza z franczyzą. Chce zbudować sieć około 50 pizzerii.
Pizzerie realizujące zamówienia tylko w dowozie to ostatnio popularny format. Jego zaletą jest przede wszystkim niższa niż w przypadku klasycznej pizzerii kwota inwestycji. Poza tym pizza jest idealnym daniem „na dowóz” i duży procent zamówień w tradycyjnych lokalach realizowany jest właśnie w tej formie. Niedawno z budową sieci takich pizzerii wystartowała nowa marka firmy Wojtex, czyli Speedy Romano. Podobnym tropem idzie też poznański koncept Fresh Pizza, który powstał w 2011 roku. Specjalizuje się w sprzedaży pizzy z dowozem do klienta, choć – jak zapewnia franczyzodawca – jest też możliwe uruchomienie lokalu z salą konsumpcyjną.
- Naszym znakiem rozpoznawczym, który jako pierwsi wprowadziliśmy na rynek, jest pizza faszerowana, czyli dwie warstwy ciasta przełożone warstwą dodatków – mówi Krzysztof Mrugała, franczyzodawca Fresh Pizzy.
Koncept ma w tej chwili trzy lokale własne. Franczyzobiorców szuka w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców.
– Docelowo chcemy uruchomić w Polsce około 50 pizzerii – zapowiada Krzysztof Mrugała. – Od kandydatów na franczyzobiorców oczekujemy minimum rocznego doświadczenia w pracy w pizzerii lub w jej prowadzeniu.
Franczyzobiorcy sami powinni znaleźć lokal na pizzerię. Licencjodawca pomoże ocenić, czy miejsce jest odpowiednie.
– Najlepiej sprawdzą się lokalizacje na dużych osiedlach – radzi Krzysztof Mrugała. – Lokal powinien mieć powierzchnię od 50 do 100 m2, dobrze byłoby, gdyby już był przystosowany do potrzeb gastronomii.
Według szacunków franczyzodawcy, całkowite wydatki na inwestycję mieszczą się w widełkach od 50 do 70 tys. zł. W tej kwocie zawiera się przystosowanie lokalu, reklama, zakup auta firmowego.
– Na początek może wystarczyć jedno używane auto, oklejone w barwy i logo marki. To wydatek rzędu 10-20 tys. zł – dodaje franczyzodawca. – Wystarczy też zatrudnić jednego kierowcę oraz drugiego dorywczo na weekendy np. z własnym autem. Franczyzobiorca sam może robić pizzę lub, jeśli tego nie potrafi, zatrudnić pizzermena, a wtedy samemu przyjmować i dowozić zamówienia.
Licencjodawca ocenia, że zwrot z inwestycji w lokal Fresh Pizzy powinien nastapić po ok. 3-4 latach jego prowadzenia.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową 4F i Outhorn

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

New York Pizza Department
Pizzerie

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...