Zarabiać w ubezpieczeniach

Nawet w małym mieście
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

CUK Ubezpieczenia od 17 lat zajmuje się doradztwem w zakresie produktów ubezpieczeniowych. Obecnie sieć liczy 222 placówki franczyzowe. W  połączeniu z naszymi placówkami własnymi mamy w sumie ponad 330 punktów – mówi Monika Grabowska, dyrektor działu rozwoju sieci zewnętrznej multiagencji CUK Ubezpieczenia.

Sieć multiagencji obejmuje nie tylko duże ośrodki miejskie, ale również niewielkie miasta i miejscowości. Placówki CUK powstają w miejscowościach liczących już od 5 tys. mieszkańców. – W ostatnich latach multiagencje stały się bardzo atrakcyjnym pomysłem na biznes w małych miastach. Niektórzy partnerzy nie poprzestali na jednej placówce, otwierając kolejne przedstawicielstwa w okolicy i tworząc własne mini-regiony – dodaje Monika Grabowska.
Jak podkreśla franczyzodawca, płynny rozwój sieci jest możliwy m.in. dzięki niskiemu progowi finansowemu wejścia do współpracy.
– Na wstępie nie pobieramy żadnej opłaty licencyjnej czy marketingowej od nowego partnera. Jedynym wydatkiem, z jakim musi się liczyć są koszty przystosowania placówki do wymaganych przez nas standardów. Kwota inwestycji w placówkę multiagencji CUK Ubezpieczenia zależy od lokalu, jakim dysponuje przyszły franczyzobiorca i potrzeb aranżacyjnych. Jednak nie przekracza 15 ty. zł. Zawiera się w tym m.in. dostosowanie biura do standardów multiagencji, zakup mebli, oznakowanie świetlne, sprzęt biurowy i pakiet materiałów marketingowych na start – mówi Monika Grabowska.

Przed podpisaniem umowy menedżer regionalny pomaga w ocenie lokalizacji placówki. Partner otrzymuje wsparcie w zakresie aranżacji lokalu i jego oznakowania. Franczyzobiorcy przechodzą także dwutygodniowe, bezpłatne szkolenie produktowo-sprzedażowe w centrali. Mają również możliwość odbycia kilkudniowej praktyki w jednej z placówek, aby w pełni przygotować się do prowadzenia własnej multiagencji. Ponadto, już w trakcie współpracy, franczyzobiorca korzysta ze wszystkich rozwiązań dostępnych w CUK Ubezpieczenia,  od aplikacji do obsługi klienta, po ogólnopolskie kampanie reklamowe czy też wsparcie grafika i działu marketingu.
 W CUK Ubezpieczenia posiadamy również dział wsparcia sprzedaży, który dostępny jest w godzinach pracy placówek. Dzięki temu w skomplikowanych sytuacjach sprzedażowych doradca nigdy nie zostaje sam z problemem klienta i może liczyć na uzyskanie szybkiego wsparcia dodaje Monika Grabowska. 
Oczekiwanie na zwrot z inwestycji średnio trwa rok. Partnerzy zarabiają na prowizji od podpisanych umów, franczyzodawca zapewnia też specjalny system premiowy.

Author
Maryla Pałasz
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €