Zysk na bank

PKO Bank Polski ma już w Polsce ponad pół tysiąca placówek agencyjnych. Jak zostać agentem bankowym?
PKO Bank Polski współpracuje w ramach umowy agencyjnej z ponad 400 przedsiębiorcami. Sieć bankowych agencji liczy obecnie ponad 500 placówek. Franczyzodawca szuka partnerów zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w niewielkich gminach i powiatach.
Osoba zainteresowana współpracą z PKO BP powinna mieć minimum średnie wykształcenie i prowadzić działalność gospodarczą. Mile widziane jest też doświadczenie w branży ubezpieczeniowo-finansowej, ale dla franczyzodawcy nie jest to warunek konieczny.
Na jakie koszty inwestycji potencjalny agent musi być przygotowany? Szacowany wydatek na otwarcie agencji PKO BP to ok. 30-50 tys. zł. W tej kwocie mieści się adaptacja i dostosowanie lokalu do obowiązujących w banku standardów, tj. prace remontowe, umeblowanie dwóch stanowisk pracy zgodnie z wymaganiami; wyposażenie lokalu w mulitusejf, szyby antywłamaniowe, monitoring, a także wyposażenie placówki w sprzęt informatyczny i biurowy, koszt ubezpieczenia gotówki, którą bank zapewnia do obsługi klientów, polisy OC i zatrudnienie pracowników.
PKO Bank Polski nie pobiera ani opłaty wstępnej, ani żadnych opłat miesiecznych. Koszty miesieczne, jakie ponosi partner są związane z bieżącym prowadzeniem działalności, zatrudnieniem pracowników i utrzymaniem lokalu. – Oczywiście najbardziej optymalną i standardową dla nas sytuacją jest taka, kiedy kandydat na agenta dysponuje już odpowiednim lokalem w momencie składania wniosku o współpracę. Natomiast zdarzają się sytuacje, kiedy bank uczestniczy w procesie pozyskania takiego lokalu. Minimalna powierzchnia placówki, jaką rekomendujemy to 30 m2 – mówi Zofia Miedzińska, kierownik zespołu w Departamencie Sprzedaży Agencyjnej.
W ramach współpracy franczyzodawca dostarcza odpowiednie narzędzia do obsługi klientów – aplikację sprzedażową, materiały wspierające w postaci podręczników i instrukcji, dostęp do specjalnie przygotowanego dla agentów portalu. Agent i jego pracownicy otrzymują m.in. szkolenia z oferty produktowej, aplikacji informatycznych oraz szkolenie z umiejętności sprzedażowych i obowiązujących standardów obsługi.
W 2019 roku PKO Bank Polski bedzie kontynuował rozwój sieci agencyjnej.
– Jesteśmy nastawieni na współpracę z przedsiębiorcami, którzy mają jasno okresloną wizję i mierzą wysoko. Pracujemy nad rozwiązaniami, które przyczyniają się do wzmocnienia naszej pozycji na rynku ogólnopolskim i lokalnym – zapewnia Zofia Miedzińska.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...