Licencja z kompozytu

Franczyzobiorcy marki DeskaMarzeń.pl obsługują nawet po kilkuset klientów miesięcznie. Gdzie w tej branży szukać zleceń?
DeskaMarzeń.pl to firma zajmująca się sprzedażą i montażem produktów kompozytowych: desek tarasowych i elewacyjnych, drewnianych płotów, gotowych systemów ogrodzeniowych. Marka ma obecnie osiem oddziałów franczyzowych, a do końca roku chce uruchomić kolejne siedem. Licencjobiorców szuka w miastach, liczących przynajmniej 50 tys. mieszkańców. Co ważne, decydując się na współpracę z konceptem nie trzeba inwestować w biuro.
– Działamy na zasadzie dojazdu do klienta. Sprzedaż odbywa się u niego, w miejscu gdzie będą wykorzystane nasze produkty – tłumaczy Michał Grabiński, prezes zarządu DeskaMarzeń.pl.
Franczyzobiorca zarabia na sprzedaży i montażu produktów. Musi więc mieć do dyspozycji fachowców, którzy się tym montażem zajmą.
– Licencjobiorcy zatrudniają takich pracowników, a my ich szkolimy – wyjaśnia Michał Grabiński.
Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 10 tys. zł. I – jak zapewnia franczyzodawca – to cała inwestycja. Nie ma też miesięcznych opłat franczyzowych. Oprócz szkoleń z zakresu znajomości asortymentu i montażu licencjodawca gwarantuje reklamę sieci w portalach internetowych, inne materiały reklamowe, wsparcie w obsłudze klienta, wyłączność terytorialną na określonym obszarze.
Franczyzobiorcy DeskaMarzeń.pl obsługują nie tylko klientów indywidualnych. Atrakcyjne są zwłaszcza duże zlecenia, np. przy inwestycjach deweloperskich.
– W tej chwili realizujemy zlecenie dla dewelopera budującego kilkadziesiąt nowych bloków – podaje przykład Michał Grabiński. – Taki duży klient zapewnia oczywiście odpowiednio wysokie przychody.
Choć trzeba pamiętać, że ten biznes jest uzależniony od pogody i zimą nadchodzi martwy sezon.
– Owszem, mamy w roku jakieś trzy miesiące przestoju – przyznaje prezes DeskaMarzeń.pl. – Ale w pozostałym okresie obroty są naprawdę wysokie. Oczywiście wszystko zależy od tego, jak poważnie podchodzi się do swojej pracy, ale mamy franczyzobiorców, którzy obsługują nawet kilkuset klientów miesięcznie.
Rynek budowlany w Polsce ciągle rośnie. W pierwszym kwartale tego roku oddano do użytku o 5,8 proc. mieszkań więcej, niż w tym samym okresie roku ubiegłego. A dobra koniunktura w budownictwie to też dobra koniunktura dla branży wykończeniowej.
– Ciągle powstają nowe produkty kompozytowe, zastępujące produkty drewniane. Są wygodne w użytkowaniu, nie musimy co roku ich szlifować i malować, przez co stają się coraz bardziej popularne – podkreśla Michał Grabiński.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...