Zarabiaj na auto detailingu
Potencjalny franczyzobiorca DetailKing powinien interesować się motoryzacją. Salon auto detailingu najlepiej połączyć z działającym już biznesem. Jakim?
DetailKing świadczy usługi auto detailingu, który obejmuje m.in. czyszczenie auta, usuwanie drobnych zarysowań oraz wgnieceń, nakładanie powłok zabezpieczających lakier, korekty lakieru, renowacje tapicerek skórzanych oraz oklejanie samochodów foliami zabezpieczającymi. – Przygotowujemy samochody do sprzedaży. Dzięki naszym usługom, klient ma szanse sprzedać pojazd za dobrą cenę – mówi Marek Karafioł, specjalista ds. rozwoju sieci franczyzowej DetailKing.
Obecnie w sieci działa jeden punkt własny i 30 franczyzowych. Michał Borkowski, specjalista ds. rozwoju sieci DetailKing, przyznaje, że branża od kilku lat bardzo dynamicznie się rozwija. Jak twierdzi, firmy auto detailingowe edukują kierowców, uświadamiając im możliwości związane z ochroną i pielęgnacją samochodów. – Dziś detailing nie jest już „fanaberią”. Z tych usług korzysta coraz większa liczba klientów. Oczywiście w tym samym czasie wzrosła też liczba punktów proponujących podobną ofertę. Ale my jestesmy spokojni. Do dnia dzisiejszego nie mamy większej konkurencji – mówi Borkowski.
Od potencjalnego franczyzobiorcy właściciel marki wymaga przede wszystkim zaangażowania i nastawienia na sukces. – Nie oczekujemy doświadczenia i wiedzy na temat zagadnień technicznych. Dlaczego? Ponieważ my zapewniamy odpowiednie szkolenia. Na pewno musi to być osoba, którą branża motoryzacyjna bardzo interesuje – dodaje Karafioł.
Franczyzodawca zaznacza, że sporym ułatwieniem w otwarciu salonu detailingu jest połączenie go już z istniejącym biznesem. – Przedsiębiorca ma możliwość połączenia punktu DetailKing z innym biznesem z branży motoryzacyjnej (np. warsztatem mechanicznym, salonem czy komisem), co znacznie ułatwia zdobycie klientów – dodaje Karafioł. Od franczyzobiorcy jest wymagamy lokal o powierzchni min. 100 m2. Przedsiębiorca powinien mieć na wyposażenie lokalu od 40 do 50 tys. zł. Franczyzodawca nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci. W trakcie współpracy franczyzobiorca musi płacić opłatę bieżącą w wysokości 250 zł za stanowisko (na jedno stanowisko trzeba przeznaczyć ok. 35 m2 plus powierzchnię socjalną, co daje łącznie ok. 100 m2).
W przypadku dwóch stanowisk, franczyzodawca w ramach pakietu zapewnia przedsiębiorcy pomoc w promocji lokalu (ulotki, oznakowanie, stroje robocze, wystrój lokalu) oraz szkolenia, które trwałą od pięciu do piętnastu dni.
Franczyzodawca w drugiej połowie 2019 roku chce się skoncentrować na promocji usługi jaką jest oklejanie pojazdów foliami PPF. – Widocznym trendem jest rosnąca popularność zabezpieczania pojazdów foliami ochronnymi. Jest to na ten moment dość drogi, ale najbardziej efektywny sposób na ochronę pojazdu. Udało nam się podpisać umowę na wyłączność w Europie z ich czołowym producentem, marką FlexiShield, więc aktualnie jesteśmy na etapie poszukiwania dystrybutorów i rozbudowy sieci sprzedaży – tłumaczy Borkowski.
ZOBACZ W KATALOGU
AgencjaTlumaczen.pl
Biura tłumaczeń i przygotowanie dokumentów
Citybox24.pl
Magazyny samoobsługowe
epaka.pl
Usługi kurierskie
Extra Services
Przeprowadzki, sprzątanie, naprawy, konserwacja
Fashion Laundromat
Pralnie samoobsługowe
Furgonetka Punkt
Usługi kurierskie
Kobieta i Rozwód
Centra wsparcia w trakcie rozwodu
Mail Boxes Etc.
Usługi kurierskie
Pralnia EBS
Pralnie samoobsługowe
Quick Ride
Wynajem hulajnóg, taksówki i dostawy jedzenia
Ship Center
Usługi kurierskie
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Upadłości - Ekspert
Oddłużania i obrót nieruchomościami
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży usługi dla konsumentów
AgencjaTlumaczen.pl
Biura tłumaczeń i przygotowanie dokumentów
Citybox24.pl
Magazyny samoobsługowe
epaka.pl
Usługi kurierskie
Extra Services
Przeprowadzki, sprzątanie, naprawy, konserwacja
Fashion Laundromat
Pralnie samoobsługowe
Furgonetka Punkt
Usługi kurierskie
Kobieta i Rozwód
Centra wsparcia w trakcie rozwodu
Mail Boxes Etc.
Usługi kurierskie
Pralnia EBS
Pralnie samoobsługowe
Quick Ride
Wynajem hulajnóg, taksówki i dostawy jedzenia
Ship Center
Usługi kurierskie
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Upadłości - Ekspert
Oddłużania i obrót nieruchomościami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


