Orientalny salon masażu na licencji

Orient Massage to sieć salonów masażu, w których pracują masażystki z Bali, uważane za najlepsze terapeutki na świecie. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
– Masaże oraz rytuały w salonach Orient Massage wykonywane są przez certyfikowane terapeutki z wyspy Bali – mówi Radosław Buchalski, dyrektor ds. franczyzy Orient Massage. Firma zajmuje się kompleksowo procesem rekrutacji masażystek z Bali, pozwoleniem na pracę w Polsce, przelotem, ZUS-em, podatkami. Jak zapewnia franczyzodawca, licencjobiorcy mają zapewniony personel świadczący masaże na najwyższym światowym poziomie. – Rekrutujemy masażystki z udokumentowaną wiedzą i świadectwem ukończenia wyspecjalizowanych szkół. Nasz personel to osoby wykształcone, z gruntowną wiedzą z zakresu anatomii człowieka i różnych technik masażu – zapewnia Buchalski.
Masażystki z Bali oferują ponad 16 technik masażu, wśród których są m.in. masaż balijski, tajski, ajurwedyjski, lomi-lomi, leczniczy, sportowy, relaksacyjny czy refleksoterapia. W salonach Orient Massage do wykonywania zabiegów stosuje się wyłącznie naturalne kosmetyki oraz naturalne terapie. – Oferta obejmuje masaże, rytuały oraz unikatową kompozycję zabiegów w ramach holistycznego podejścia do zdrowia. Wszystkie masaże, rytuały oraz zabiegi w salonach skoncentrowane są na trzech wartościach tj.: piękno, zdrowie, harmonia – mówi Radosław Buchalski.
Sieć Orient Massage proponuje trzy różne formy działalności biznesowej dopasowane do potrzeb franczyzobiorcy i możliwości finansowych. Wśród nich jest salon masażu, biowitalne spa lub rozszerzenie dotychczasowej działalności o pokój masażu. Koszt inwestycji w salon masażu zaczyna się już od 59 tys. zł. Kwota obejmuje opłatę franczyzową (28 tys. zł), zakup kosmetyków do sprzedaży (8 tys. zł), aranżację wyposażenia lokalu (11 tys. zł) i zatrudnienie masażytki z Bali (12 tys. zł). Druga opcja współpracy to inwestycja w Biowitalne Spa w wysokości minimum 198 tys. zł, co zawiera opłatę franczyzową (28 tys. zł), zatrudnienie czterech masażystek z Bali (48 tys. zł), zakup kosmetyków do sprzedaży (22 tys. zł) i aranżację oraz wyposażenie lokalu (100 tys. zł).
– System jest elastyczny, a koszt inwestycji zależy głównie od liczby masażystek z Bali oraz zakresu usług. Rekomendujemy jednak, żeby w jednym salonie pracowały przynajmniej dwie masażystki. Można oczywiście zaczynać z jedną terapeutką, ale z naszych usług bardzo często korzystają pary, które chcą być jednocześnie masowane i najczęściej blisko siebie – mówi Radosław Buchalski.
Salony Orient Massage powstają w miastach od 20 tys. mieszkańców. – Najlepsze lokalizacje to miejsca z dużą przepustowością osób, przy głównych arteriach miast, niekoniecznie w galeriach handlowych ze względu na wysoki czynsz i ograniczenia związane z dostępem do łazienki. Istotny jest też parking w pobliżu salonu – mówi Radosław Buchalski. Salony Orient Massage powinny mieć od 20 do 150 m2. Mały salon wymaga minimum 20 m2, natomiast na Biowitalne SPA z możliwością rozwoju oferty m.in. o tężnię solankową czy wanny Orient Rituals, potrzebne jest minimum 100 m2. Zwrot z inwestycji następuje po mniej więcej po sześciu funkcjonowania salonu.
Orient Massage zamierza w 2019 roku otworzyć minimum 10 placówek, natomiast do 2022 roku 50-70 salonów.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej