Sposób na konkurencję

– Nasi partnerzy zarabiają na prowizji od sprzedanych produktów, a my zapewniamy wypłatę prowizji od ręki – mówi Renata Grzejszczyk z Banking Retail System.
Banking Retail System zrzesza pośredników finansowych, zajmujących się sprzedażą kredytów i pożyczek. Co zapewniają państwo swoim partnerom?
BRS w ramach współpracy zapewnia swoim partnerom bieżącą informację na temat szerokiej oferty bankowej i pozabankowej. Obejmuje ona również dostęp do ofert specjalnych, niedostępnych bezpośrednio w bankach i firmach pozabankowych. Partnerzy BRS mogą bezpłatnie zweryfikować w bazach BIK, KRD czy BIG InfoMonitor zdolność kredytową wskazanych przez partnera klientów. Poza tym partner ma do swojej dyspozycji analityka, który odpowie na wszystkie pytania, m.in. w którym banku, jaką kwotę, na jaki okres i w jakiej cenie może uzyskać dla swojego klienta. Ale na tym nie koniec... Organizujemy również szkolenia produktowe i merytoryczne z przedstawicielami wybranych banków i firm pozabankowych pod nazwą „Śniadania Mistrzów”, a także profesjonalne szkolenia sprzedażowe.
Jakie wymagania macie wobiec partnerów?
Ofertę współpracy z BRS kierujemy do partnerów, którzy są przedsiębiorcami i właścicielami biur pośrednictwa finansowego. Muszą oni posiadać także aktualny wpis do KNF. Nie posiadamy własnych oddziałów sprzedaży. Po podpisaniu umowy o współpracy z BRS partner nadal działa pod własną marką, a podpisana umowa nie jest umową na wyłączność.
Na czym zarabiają pośrednicy BRS?
Nasi partnerzy zarabiają na prowizji od uruchomionego kredytu, a my zapewniamy wypłatę prowizji od ręki. Oznacza to, że nasi partnerzy nie muszą czekać na koniec okresu rozliczeniowego.
Jakie macie plany na nadchodzące miesiące?
Liczba współpracujących z nami partnerów ciągle rośnie. Obecnie współpracujemy z blisko 1800 podmiotami. Bardzo nas to cieszy, a jednocześnie stawia przed nami nowe wyzwania. Chcemy się rozwijać, dlatego będziemy aktywnie zabiegać o współpracę z kolejnymi partnerami. Z drugiej strony kładziemy duży nacisk na bezpieczeństwo i etykę działania. Z tego powodu wprowadziliśmy Zasady Dobrych Praktyk. Dokument ten wyjaśnia, jakie praktyki akceptujemy i dlaczego na nich opieramy naszą współpracę z partnerami. Poruszamy także kwestię działań, które stanowią zagrożenie dla wspólnego biznesu.
Jak oceniają konkurencyjność na rynku pośrednictwa finansowego?
Konkurencyjność na rynku pośrednictwa finansowego jest ogromna, o czym świadczy fakt, że do istniejących operatorów bankowych dołączają nowi i nawiązują współpracę z kolejnymi pośrednikami. Aby zapewnić sobie trwałą i satysfakcjonującą współpracę, trzeba się wyróżnić. W tym przypadku należy postawić nie tylko na atrakcyjną ofertę, ale przede wszystkim na pełne wsparcie współpracujących z nami partnerów. Naszą misją jest ułatwienie prowadzenia biznesu, dlatego zapewniamy najlepsze wsparcie pośrednikom finansowym. To m.in. z tego powodu grono współpracujących z nami partnerów stale rośnie.
Rozmawiała Maryla Pałasz
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej