Soki z Czech
Czeska marka Fruitisimo szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie proponuje warunki współpracy?
Fruitisimo to sieć barów z sokami, która powstała w 2000 roku w Pradze. Obecnie ma już blisko 70 placówek, w trzech krajach: w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech. Jej podstawowy asortyment to świeżo wyciskane soki owocowe i warzywne, koktajle, ręcznie robione lody, w barach można też kupić domowe ciasta, przekąski.
Teraz Fruitisimo postanowiło wejść na rynek polski. Marka szuka u nas zarówno masterfranczyzobiorcy, który w ciągu roku uruchomi co najmniej trzy bary, jak i pojedynczych licencjobiorców.
– Najlepszym rynkiem dla rozwoju naszego konceptu są centra handlowe – mówi Aleš Hrabák, odpowiedzialny za rozwój franczyzy Fruitisimo. – Dlatego właśnie takich lokalizacji poszukujemy, przynajmniej w początkowej fazie wchodzenia na polski rynek.
Franczyzodawca oferuje pomoc w znalezieniu lokalizacji oraz ocenie jej potencjału, kosztów inwestycji i możliwych do osiągnięcia przychodów. Średnia inwestycja w lokal to od 50 do 75 tys. euro.
– Kandydat na franczyzobiorcę powinien dysponować kapitałem własnym w wysokości minimum 30 proc. tej kwoty – zastrzega Aleš Hrabák. – Oprócz tego musi posiadać środki, które pokryją czynsz za wynajem lokalu i opłatę franczyzową na co najmniej trzy miesiące.
Umowa franczyzowa jest podpisywana na pięć lat. Licencjodawca deklaruje pomoc przy pracach projektowych, przygotowywaniu i otwieraniu lokalu, także od strony prawnej i administracyjnej. Będzie też wspierał franczyzobiorcę podczas rekrutacji personelu, zapewni szkolenia zarówno dla biorcy, jak i dla jego pracowników.
– Szkolenia odbywają się także w trakcie trwania współpracy. Przez cały czas wspieramy też naszych franczyzobiorców m.in. w marketingu, zarówno lokalnym, jak i globalnym marki – podkreśla Aleš Hrabák. – Wyniki sprzedażowe każdej placówki są na bieżąco monitorowane, aby w razie potrzeby zaradzić ewentualnym problemom.
Opłata za przystąpienie do sieci to 10 tys. euro za placówkę. Miesięczne opłaty franczyzowe i marketingowe są ustalane indywidualnie.
– Liczymy na to, że w Polsce nasza marka odniesie podobny sukces, jak na innych rynkach – mówi Aleš Hrabák.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
Tokyo Chessecake Bakery
Cukiernie
T-Pizza
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


