Zyskowne kredyty

Lendi to koncept dla osób z doświadczeniem w branży finansowej. Franczyzobiorcom daje m.in. dostęp do szerokiej bazy klientów.
Lendi to sieć biur pośrednictwa finansowego. Do systemu franczyzowego marki mogą dołączyć już działające placówki z tej branży, ale też osoby, które dopiero chcą otworzyć biuro.
– W swojej ofercie mamy produkty ok. 20 różnych instytucji bankowych i pozabankowych – zachęca Paweł Podgórski, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży Lendi. – M.in. kredyty gotówkowe, hipoteczne, firmowe, leasingi. Dla każdego rodzaju klienta, o różnej zdolności kredytowej.
W przypadku już funkcjonującego biura koszt jego dostosowania do standardów sieci franczyzodawca szacuje na maksymalnie 10 tys. zł. Natomiast otwarcie placówki od podstaw to wydatek ok. 20 tys. zł. Nie ma opłat licencyjnych.
– Jesteśmy twórcą autorskiego programu, wykorzystywanego przez większość doradców finansowych na polskim rynku, który pozwala na szybką weryfikację zdolności kredytowej klienta i dobranie dla niego najkorzystniejszej oferty – dodaje Paweł Podgórski. – Co ważne, bez wchodzenia do systemu bankowego i tym samym bez obniżania tejże zdolności kredytowej. Nasz program jest też zintegrowany z instytucjami takimi jak BIG, BIK, ZBP. Dzięki temu zapewniamy pośrednikom maksymalną oszczędność czasu. Nasza technologia pozwala na szybką i sprawną weryfikację. Wnioski kredytowe klienta raz zarejestrowanego w naszym systemie można później wielokrotnie drukować, bez konieczności każdorazowego ich wypełniania. Kolejne innowacje wprowadzamy sukcesywnie na podstawie sugestii naszych partnerów franczyzowych.
Lendi jest częścią Grupy MZN Property, właściciela kilku serwisów nieruchomościowych w Polsce takich jak Morizon.pl, z którego korzysta ok. 1,5 mln odbiorców.
– To potencjalni kredytobiorcy, szukający finansowania na zakup nieruchomości. Dla naszych licencjobiorców stanowią bardzo dużą bazę klientów, do której bezpośrednio dajemy im dostęp, w ramach współpracy z nami. Nasza centrala umawia też klientów na spotkania z poszczególnymi biurami franczyzowymi – podkreśla Paweł Podgórski. – Planujemy w najbliższym czasie poszerzenie oferty biur o możliwość sprzedaży nieruchomości.
Franczyzodawca zapewnia licencjobiorcom także m.in. regularne szkolenia, stałą opiekę dyrektora regionalnego, wsparcie w zakresie marketingu.
W tej chwili Lendi ma dziewięć placówek franczyzowych oraz 200 partnerskich.
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej