Trampolina do biznesu

– Poszerzamy ofertę z myślą o kolejnych grupach klientów. Dla dorosłych uruchomimy siłownie, a dla małych dzieci interaktywne parki rozrywki – mówi Bartosz Śledziński z Jump Planet.
Czy Polacy chętnie korzystają z rozrywki jaką zapewniają parki trampolin? Czy nie ma ryzyka, że obiektom tego typu zabraknie klientów?
Polacy pokochali parki trampolin. Doskonale świadczą o tym statystyki z naszych obiektów. Pełne obłożenie w weekendy nikogo już nie dziwi, a coraz częściej brakuje nam miejsca również w tygodniu. Skakanie to bardzo popularna forma rozrywki, po którą sięgają obecnie nie tylko dzieci, lecz także dorośli. Wszystko za sprawą zająć z akrobatyki oraz fitnessu, które prowadzimy. Dlatego też uważam, że parkom trampolin prędko nie zabraknie klientów. Wręcz przeciwnie! Dopóki rynek się nie nasyci, liczba gości będzie rosła.
Modyfikujecie koncept franczyzowy. Co się zmieni?
Zmieni się wiele. Chcemy poszerzyć ofertę z myślą o kolejnych grupach klientów. Dla dorosłych uruchomimy siłownie, a dla małych dzieci – interaktywne parki rozrywki. Całość uzupełnią jeszcze restauracje, które będą doskonałym rozwiązaniem dla całych rodzin. W ten sposób nasze obiekty staną się rozbudowanymi parkami, łączącymi doskonałą rozrywkę z aktywnością fizyczną. Koncept ten będziemy realizować jako pierwsi w Europie.
Na czym polega wasza przewaga nad konkurencją?
Nasza przewaga to przede wszystkim innowacyjny i bardzo rozbudowany pomysł, który właśnie zaczynamy realizować. Nikt w Europie nie oferuje tak szerokiego i komplementarnego zakresu usług. Naszym celem jest dotarcie do możliwie szerokiego grona odbiorów i zapewnienie mu usług na najwyższym poziomie.
Kto może zostać franczyzobiorcą Jump Planet?
Tak naprawdę naszym franczyzobiorcą może zostać każdy, kto chce poprowadzić wyskakany, trampolinowy biznes lub zwyczajnie dobrze zainwestować kapitał. Nie wymagamy nawet posiadania własnej hali, gdyż nasi specjaliści są w stanie pomóc znaleźć odpowiedni obiekt. My również odpowiadamy za projekt, szkolimy pracowników oraz zapewniamy obsługę marketingową. Wpieramy partnerów również w codziennym zarządzaniu parkiem. Wszystko to powoduje, że franczyza marki Jump Planet jest świetnym rozwiązaniem dla każdego kto szuka nowych, innowacyjnych pomysłów na biznes.
Ile trzeba zainwestować w wasz koncept?
Aby otworzyć park pod marką Jump Planet należy zainwestować od 500 do 1 tys. zł za 1 m2 trampolin. W cenie jest oczywiście projekt oraz ich wykonanie i montaż. Do tego należy jeszcze doliczyć koszt kupna lub wynajmu hali. Tu ceny bywają zróżnicowane i zależą od wielu czynników, takich jak stan obiektu czy jego lokalizacja. W przypadku galerii handlowych, często doliczyć trzeba również kaucję. Jednak zyski również są bardzo atrakcyjne, gdyż bardzo często sięgają około 30 tys. zł miesięcznie, po odliczeniu wszystkich kosztów. Z dodatkowymi nakładami finansowymi wiąże się również inwestycja w siłownię, interaktywny park dla dzieci oraz restaurację. Jednak w tym przypadku również zyski są znacząco wyższe.
Rozmawiała Anna Smolińska
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej