Kanz stawia na zmiany

Marka Kanz szuka lokalizacji na sklepy w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.
Kanz to międzynarodowy producent odzieży dziecięcej. W Polsce marką zarządza firma Hurtimex, która jest jednocześnie częścią międzynarodowego koncernu Kids Fashion Group. W minionym roku Kazn otworzył sześć salonów. W 2019 roku planuje rozwinąć sieć o kilka nowych lokali. – Planujemy otwarcie około 10 sklepów pod szyldem Kanz. W tym roku skupiamy się także nad rozwojem kilku innych kanałów detalicznych, które są uzupełnieniem ofert skierowanych do dzieci – mówi Agnieszka Falińska. Franczyzodawca zaznacza, że w 2018 roku wprowadził zmiany w modelu franczyzowym. – Wprowadziliśmy dwie zmiany, pierwsza dotyczy towaru, który rozszerzamy o kolejne mark,i wchodzące w skład grupy Kids Fashion i nie tylko. Pod szyldem Kanz znajduje się kilka różnych marek. Ponadto w lokalach o większym metrażu uzupełniamy asortyment o zabawki i dodatki – dodaje.
Jak twierdzi Lidia Pliszka - franczyzobiorczyni z Siedlec, marka Kanz pozwala wprowadzić do swojego salonu marki kilku innych firm. – Obecnie, oprócz ubrań Kanz, w salonie sprzedaję towar trzech innych marek. Chciałam, by klienci mieli większą możliwość wyboru, ale nie tylko. Multibranding daje szanse większego zarobku – zapewnia. – Jest to nowa jakość na polskim rynku. Do tej pory sklepy z odzieżą dziecięcą sprzedawały ubrania tylko jednej marki o tym samym charakterze wzorniczym i poziomie cenowym. Multibranding to korzyść zarówno dla kontrahenta, jak i klienta - dodaje Falińska.
Koszt inwestycji zależy od stanu lokalu, ale trzeba się liczyć z nakładami od 30 tys. zł do 50 tys zł. – Jest to koszt wyposażenia lokalu w meble, komputer, oświetlenie. Mamy jedynie opłatę wstępną (5 tys zł), która pokrywa wstępne koszty takie jak oprogramowanie, kasę itp. – zapewnia Falińska. Sklepy pod szyldem Kanz otwierane są w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. – Poszukiwania lokalu mogą być przeprowadzone przez nas, jeśli zdecyduje się otworzyć sklep w galerii handlowej lub przez kontrahenta, gdy postawi na lokal usytuowany przy głównej ulicy handlowej. Każda lokalizacja zostaje przez nas sprawdzona pod kątem opłacalności. Tworzymy biznesplan i dostosowujemy aranżację do danego lokalu – dodaje.
Potencjalny franczyzobiorca marki powinien mieć doświadczenie w sprzedaży i być nastawiony na sukces. – Zanim zostałam franczyzobiorcą firmy Kanz, sprzedawałam odzież dla osób 19-45-letnich, zatem nie miałam doświadczenia w sprzedaży ubrań dla dzieci. Inny rodzaj sprzedawanego produktu w niczym nie przeszkadza, ale doświadczenie w handlu jest niezbędne, jeśli chce się utrzymać na rynku. Potencjalny kontrahent musi znać jego potrzeby – stwierdza Lidia Pliszka, franczyzobiorczyni marki Kanz.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...