Kanz stawia na zmiany

Sklepów coraz więcej
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Kanz to międzynarodowy producent odzieży dziecięcej. W Polsce marką zarządza firma Hurtimex, która jest jednocześnie częścią międzynarodowego koncernu Kids Fashion Group. W minionym roku Kazn otworzył sześć salonów.  W 2019 roku planuje rozwinąć sieć o kilka nowych lokali.  Planujemy otwarcie około 10 sklepów pod szyldem Kanz. W tym roku skupiamy się także nad rozwojem kilku innych kanałów detalicznych, które są uzupełnieniem ofert skierowanych do dzieci – mówi Agnieszka Falińska. Franczyzodawca zaznacza, że w 2018 roku wprowadził zmiany w modelu franczyzowym. Wprowadziliśmy dwie zmiany, pierwsza dotyczy towaru, który rozszerzamy o kolejne mark,i wchodzące w skład grupy Kids Fashion i nie tylko. Pod szyldem Kanz znajduje się kilka różnych marek. Ponadto w lokalach o większym metrażu uzupełniamy asortyment o zabawki i dodatki  dodaje.

Jak twierdzi Lidia Pliszka - franczyzobiorczyni z Siedlec, marka Kanz  pozwala wprowadzić do swojego salonu marki kilku innych firm. – Obecnie, oprócz ubrań Kanz, w salonie sprzedaję towar trzech innych marek. Chciałam, by klienci mieli większą możliwość wyboru, ale nie tylko. Multibranding daje szanse większego zarobku – zapewnia. – Jest to nowa jakość na polskim rynku. Do tej pory sklepy z odzieżą dziecięcą sprzedawały ubrania tylko jednej marki o tym samym charakterze wzorniczym i poziomie cenowym. Multibranding to korzyść zarówno dla kontrahenta, jak i klienta - dodaje Falińska. 

Koszt inwestycji zależy od stanu lokalu, ale trzeba się liczyć z nakładami od 30 tys. zł do 50 tys zł.  Jest to koszt wyposażenia lokalu w meble, komputer, oświetlenie. Mamy jedynie opłatę wstępną (5 tys zł), która pokrywa wstępne koszty takie jak oprogramowanie, kasę itp. – zapewnia Falińska. Sklepy pod szyldem Kanz otwierane są w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Poszukiwania lokalu mogą być przeprowadzone przez nas, jeśli zdecyduje się otworzyć sklep w galerii handlowej lub przez kontrahenta, gdy postawi na lokal usytuowany przy głównej ulicy handlowej. Każda lokalizacja zostaje przez nas sprawdzona pod kątem opłacalności. Tworzymy biznesplan i dostosowujemy aranżację do danego lokalu – dodaje. 

Potencjalny franczyzobiorca marki powinien mieć doświadczenie w sprzedaży i być nastawiony na sukces. – Zanim zostałam franczyzobiorcą firmy Kanz, sprzedawałam odzież dla osób 19-45-letnich, zatem nie miałam doświadczenia w sprzedaży ubrań dla dzieci. Inny rodzaj sprzedawanego produktu w niczym nie przeszkadza, ale doświadczenie w handlu jest niezbędne, jeśli chce się utrzymać na rynku. Potencjalny kontrahent musi znać jego potrzeby – stwierdza Lidia Pliszka, franczyzobiorczyni marki Kanz.

 

 

Author
Maryla Pałasz
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €