Dojrzała sieć
Portugalski DepilConcept dobrze sobie radzi na rynku polskim. Sieć liczy już 50 gabinetów i planuje kolejne otwarcia.
DepilConcept to franczyzodawca wyspecjalizowany w usługach depilacji i fotodepilacji. Pierwszy gabinet powstał w marcu 2011 roku. W ciągu siedmiu lat firma zbudowała sieć ponad 50 placówek prowadzonych przez franczyzobiorców. Dla porównania, w rodzimej Portugalii funkcjonuje 38 gabinetów, a w Brazylii 7.
Jedną z najmłodszych stażem polskich franczyzobiorczyń DepilConcept jest Magdalena Dąbrowska, która w lipcu 2018 roku przejęła funkcjonujący na warszawskiej Ochocie gabinet. Wcześniej przez pięć lat pracowała w centrali firmy, gdzie zajmowała się marketingiem całej sieci.
– Wraz z zaprzyjaźnioną kosmetolog postanowiłam spróbować swoich sił w biznesie – wspomina Magdalena Dąbrowska. – Uznałyśmy, że przejęcie funkcjonującego gabinetu to dobry początek, zwłaszcza że widziałyśmy w tym gabinecie spory potencjał. Dziś uważamy, że to była trafna decyzja, już w drugim miesiącu działalności udało nam się pobić rekord przychodów tego salonu.
Magdalena Dąbrowska twierdzi, że wraz ze wspólniczką są zadowolone z wyników ich gabinetu, jednak obie liczą, że obroty firmy będą rosły. – Pracując w centrali widziałam obroty najlepszych gabinetów i naszym celem jest osiąganie podobnych wartości i sprzedaż na poziomie czołowych punktów sieci. Intensywnie nad tym pracujemy – zapewnia.
Jednym z pomysłów na większe obroty firmy wspólniczek jest zmiana lokalizacji oraz wielkości gabinetu, aby zmieściło się w nim drugie urządzenie. Franczyzobiorczynie planują również zatrudnienie nowego pracownika (dziś zatrudniają dwie osoby i same pracują w gabinecie).
– Obserwujemy, że zapotrzebowanie na usługi fotodepilacji rośnie – mówi Magdalena Dąbrowska. – Warunkiem jest skuteczność zabiegów, wysoka jakość usługi oraz przystępna cena, czyli dokładnie to co oferuje DepilConcept.
DepilConcept otwiera swoje placówki w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców. Najlepiej sprawdzają się lokale przy ruchliwych ulicach w pobliżu centrum miasta lub w pasażach handlowych na dużych osiedlach. Minimalna kwota inwestycji w gabinet kosmetyczny pod marką DepilConcept wynosi 59,7 tys. zł netto. W tym wariancie franczyzobiorca leasinguje sprzęt do depilacji. Niespełna 100 tys. zł potrzeba na gabinet z opcją zakupu takiego urządzenia i prawie 130 tys. zł przy dwóch urządzeniach SHR.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


