Dojrzała sieć

Portugalski DepilConcept dobrze sobie radzi na rynku polskim. Sieć liczy już 50 gabinetów i planuje kolejne otwarcia.
DepilConcept to franczyzodawca wyspecjalizowany w usługach depilacji i fotodepilacji. Pierwszy gabinet powstał w marcu 2011 roku. W ciągu siedmiu lat firma zbudowała sieć ponad 50 placówek prowadzonych przez franczyzobiorców. Dla porównania, w rodzimej Portugalii funkcjonuje 38 gabinetów, a w Brazylii 7.
Jedną z najmłodszych stażem polskich franczyzobiorczyń DepilConcept jest Magdalena Dąbrowska, która w lipcu 2018 roku przejęła funkcjonujący na warszawskiej Ochocie gabinet. Wcześniej przez pięć lat pracowała w centrali firmy, gdzie zajmowała się marketingiem całej sieci.
– Wraz z zaprzyjaźnioną kosmetolog postanowiłam spróbować swoich sił w biznesie – wspomina Magdalena Dąbrowska. – Uznałyśmy, że przejęcie funkcjonującego gabinetu to dobry początek, zwłaszcza że widziałyśmy w tym gabinecie spory potencjał. Dziś uważamy, że to była trafna decyzja, już w drugim miesiącu działalności udało nam się pobić rekord przychodów tego salonu.
Magdalena Dąbrowska twierdzi, że wraz ze wspólniczką są zadowolone z wyników ich gabinetu, jednak obie liczą, że obroty firmy będą rosły. – Pracując w centrali widziałam obroty najlepszych gabinetów i naszym celem jest osiąganie podobnych wartości i sprzedaż na poziomie czołowych punktów sieci. Intensywnie nad tym pracujemy – zapewnia.
Jednym z pomysłów na większe obroty firmy wspólniczek jest zmiana lokalizacji oraz wielkości gabinetu, aby zmieściło się w nim drugie urządzenie. Franczyzobiorczynie planują również zatrudnienie nowego pracownika (dziś zatrudniają dwie osoby i same pracują w gabinecie).
– Obserwujemy, że zapotrzebowanie na usługi fotodepilacji rośnie – mówi Magdalena Dąbrowska. – Warunkiem jest skuteczność zabiegów, wysoka jakość usługi oraz przystępna cena, czyli dokładnie to co oferuje DepilConcept.
DepilConcept otwiera swoje placówki w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców. Najlepiej sprawdzają się lokale przy ruchliwych ulicach w pobliżu centrum miasta lub w pasażach handlowych na dużych osiedlach. Minimalna kwota inwestycji w gabinet kosmetyczny pod marką DepilConcept wynosi 59,7 tys. zł netto. W tym wariancie franczyzobiorca leasinguje sprzęt do depilacji. Niespełna 100 tys. zł potrzeba na gabinet z opcją zakupu takiego urządzenia i prawie 130 tys. zł przy dwóch urządzeniach SHR.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...