Doświadczeni mają pierwszeństwo

Onet. Mój Biznes stawia na współpracę z przedsiębiorcami, którzy prowadzą firmę w branży reklamowej, bądź posiadają doświadczenie w sprzedaży.
Zadaniem partnerów Onet.Mój Biznes jest sprzedaż produktów spółki i pozyskiwanie nowych klientów. Franczyzobiorcy kierują swoją ofertę do właścicieli firm, którzy szukają sposobu na skuteczną promocję w internecie. Robią to poprzez bezpośredni kontakt z przedstawicielami firm.
– Franczyzobiorcą Onet.Mój Biznes jestem od czerwca 2018 roku. Gdy zacząłem współpracę z firmą zrozumiałem, że produkty, które oferuje są wręcz pożądane na rynku. Wcześniej prowadziłem swój biznes jako franczyzobiorca, więc nie wyobrażałem sobie innej formy zatrudnienia. Zawsze stawiałem na swobodę w swojej działalności, a model oferowany przez Onet. Mój Biznes pod tym względem bardzo mi odpowiadał. Dodatkową kwestią jest atrakcyjne wynagrodzenia. Zarobki oczywiście zależą od zaangażowania, ale franczyzobiorca przy pełnym wkładzie pracy może być bardzo zadowolony ze swojego wynagrodzenia – mówi Robert Kalata, franczyzobiorca Onet.Mój Biznes.
Jak to działa?
Klient zgłasza się do partnera z pytaniami dotyczącymi szczegółów oferty i jeśli decyduje się skorzystać z usługi, wypełnia formularz zamówienia. Od tego momentu zlecenie przejmuje dział realizacji Onet.Mój Biznes. W gestii partnera pozostaje jedynie bieżący kontakt z klientem. – Franczyzobiorca otrzymuje prowizję od osiągniętych wyników sprzedaży (jej wysokość jest negocjowana indywidualnie i zależy m.in. od wielkości firmy partnera i zasięgu działania). Nie pobieramy opłat licencyjnych oraz franczyzowych, oferujemy pakiet wdrożeniowy składający się z cyklu szkoleń online oraz stacjonarnych, stronę WWW, a także zapewniamy promocję firmy partnera na lokalnym rynku. Franczyzobiorcy oferujemy pakiet marketingowy do promocji biznesu w wysokości 179 zł miesięcznie – mówi Maciej Marczak, kierownik działu sprzedaży SME Ringier Axel Springer Polska.
– Współpraca z Onet. Mój Biznes była dla mnie nowym doświadczeniem i zarazem sporym wyzwaniem. Osoby, które zaczynają współpracę z firmą nie muszą mieć doświadczenia w sprzedaży produktów online. Dzięki odpowiednim szkoleniom każdy dość szybko zdobywa potrzebną wiedzę – mówi Robert Kalata, franczyzobiorca Onet.Mój Biznes.
Przed franczyzobiorcą postawione są konkretne wymagania. – Przyszły franczyzobiorca musi prowadzić własną działalność gospodarczą, grupę sprzedażową handlowców B2B, bądź samodzielne realizować taką sprzedaż. Premiowane jest posiadanie lokalnej agencji reklamowej lub firmy budującą strony WWW dla klientów biznesowych – stwierdza Marczak.
Za projekt Onet.Mój Biznes odpowiada Media Impact Polska, która scala kampanie reklamowe i sprzedażowe Ringier Axel Springer Polska.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej