Wyprawa na północ
Franczyzodawca Aspect Nieruchomości chce rozbudować sieć na północy Polski. W pierwszej kolejności planuje otwarcie biura w Trójmieście.
Pierwsze biuro Aspect Nieruchomści powstało w 2007 roku Żorach. Po dwóch latach otwarty został drugi własny oddział firmy – w Rybniku, a potem kolejne w Jastrzębiu-Zdroju i w Gliwach. – Sukcesy działających biur sprawiły, że mieliśmy wiele zapytań od osób zainteresowanych otwarciem takiego biura jak nasze. Dlatego zdecydowaliśmy się na rozwój poprzez franczyzę. Bazując na własnych doświadczeniach przygotowaliśmy taką ofertę franczyzową, aby umożliwiała prowadzenie biura nieruchomości zgodnie z naszymi standardami. Dało także to nam samym impuls do działania i rozwoju – mówi Tomasz Barski, właściciel Aspect Nieruchomości. Podkreśla, że system Aspect Nieruchomości został wypracowany przez lata doświadczeń i jest przygotowany w taki sposób, żeby mógł z niego skorzystać każdy, czyli nawet osoba bez doświadczenia w branży.
Jakie trzeba spełnić warunki, żeby zostać franczyzobiorcą marki? Każdy kandydat musi posiadać lokal z podstawowym wyposażeniem oraz ubezpieczenie OC dla pośrednika nieruchomości (jest to wymóg ustawowy).
– Każdy z naszych partnerów może liczyć na duże wsparcie z naszej strony zarówno na starcie, jak i przez cały okres współpracy. Aktualnie pakiet startowy jest bezpłatny. Zapewniamy w nim szkolenie przygotowujące do prowadzenia biznesu, reklamę zewnętrzną dla lokalu, dokumentację niezbędną do prowadzenia biura i obsługi klientów, materiały reklamowe, dedykowaną stronę WWW wraz z możliwością swobodnego redagowania treści, specjalistyczny system służący do prowadzenia biura, utrzymywania relacji z klientami i promocji ofert w internecie – mówi Tomasz Barski. – Dodatkowo udostępniamy narzędzia ułatwiające i usprawniające codzienną pracę agenta. Udzielmy porad prawnych, pomagamy przy rekrutacji pracowników, doradzamy w sprawach księgowych, sprawach pracowniczych, działaniach marketingowych.
Pomoc przy budowaniu oferty
Jeden z najstarszych oddziałów franczyzowych w sieci Aspect Nieruchomości działa już prawie pięć lat, mieści się w Płocku. Powyżej czterech lat istnieją też biura w Krakowie i Rybniku. – Doskonałym przykładem skuteczności naszego know-how jest biuro w Częstochowie, które już po pierwszych czterech miesiącach funkcjonowania zwiększyło zatrudnienie do sześciu osób, a obroty biura w tym czasie rosły miesiąc do miesiąca o nawet kilkaset procent – mówi właściciel Aspect Nieruchomości.
W czym Tomasz Barski upratruje sukcesu marki? – W kompleksowości działań. Począwszy od pozyskania oferty aż do sprzedaży lub wynajmu do przygotowania profesjonalnej prezentacji wraz z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technicznych, czyli filmów z lotu ptaka, zdjęć 360 stopni, wirtualnych spacerów, kanałów z filami prezentującymi nieruchomości na YouTube. Nasze biura oferują też klientom pomoc w zakresie doradztwa finansowego i ubezpieczeniowego – mówi Tomasz Barski.
W biurach Aspect Nieruchomości każdy klient ma swojego dedykowanego konsultanta, który towarzyszy mu aż do finalizacji transakcji. Dzięki temu zyskuje poczucie komfortu, wie że jest obsługiwany przez kompetentną osobę. – Aspect Nieruchomości jako sieć zapewnia wszystkim swoim partnerom promocję ofert na portalach ogłoszeniowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Codziennie nasze oferty trafiają do kilku milionów potencjalnych klientów. Ponadto w naszych oddziałach korzystamy z dodatkowych narzędzi do pozyskiwania ofert z rynku. W znaczny sposób ułatwia to pracę konsultantom przy budowaniu własnej oferty nieruchomości – mówi Tomasz Barski.
Transakcje na rynku nieruchomości finalizowane sa zazwyczaj dopiero po kilku, kilkunastu miesiącach od otwarciu nowego biura.
– Dlatego rozpoczynając działalność w tej branży należy liczyć się z tym, że średnio przez trzy do sześciu miesięcy trzeba będzie dokładać do interesu, zanim zacznie on generować przychody, które pokryją stałe koszty. Wynagrodzenie za usługi pośrednictwa liczone jest procentowo od wartości nieruchomości, czyli może wynosić nawet kilka tysięcy złotych z tytułu jednej transakcji. Koszty rozpoczęcia działalności i prowadzenia biura nieruchomości są stosunkowo niewielkie, dlatego zwrot z inwestycji w ten biznes może nastąpić bardzo szybko – zapewnia Tomasz Barski.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży nieruchomości
Aspect Nieruchomości
Biura nieruchomości
Express House Real Estate
Biura nieruchomości
Freedom Nieruchomości
Biura nieruchomości
Greathouse
Biura nieruchomości
Grupa WGN
Biura nieruchomości
Metrohouse
Biura nieruchomości
Nova House
Sprzedaż i budowa domów pasywnych
Re/Max Polska
Biura nieruchomości
Sempre Nieruchomości
Biura nieruchomości
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


