Ziebart nabiera tempa

Franczyzodawca w listopadzie otwiera salon auto detailingu w Krakowie. Na styczeń zapowiada uruchomienie kolejnej placówki – tym razem w Warszawie.
– W Warszawie i w Krakowie będą funkcjonowały duże salony z co najmniej trzema stanowiskami i pełną paletą usług. Istnieje możliwość zainwestowania w mniejszy punkt z jednym stanowiskiem, gdzie franczyzobiorca jest jednocześnie technikiem i sprzedawcą usług. Z czasem, w miarę rozwoju działalności, partner może otworzyć kolejny salon lub rozbudować obecny, w którym już prowadzi działalność – mówi Mateusz Drab, mendżer ds. rozwoju Ziebart Poland.
Wystarczy 60 tys. zł, by móc działać pod marką Ziebart i świadczyć profesjonalne usługi z zakresu auto detailingu. Kwota obejmuje opłatę licencyjną w wysokości 10 tys. zł i 50 tys. zł potrzebnych na środki chemiczne do realizacji usług. Ze względu na wydajność produktów, zakupy starczają na rok. Jednostanowiskowy punkt sprawdzi się na obszarze zamieszkałym przez 100 tys. mieszkańców, gdzie partner ma wyłączność. Franczyzobiorca może ją też zwiększyć za każde dodatkowe 10 tys. zł. Wymagana wielkość powierzchni roboczej w mniejszej placówce to co najmniej 40-50 m2 oraz 20 m2 recepcji. Miesięczny obrót może wynieść minimum 16 tys. zł netto, natomiast zysk ok. 7 tys. zł netto. Im więcej stanowisk, tym większe zarobki, które przy dwóch stanowiskach mogą dojść do kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Ziebart istnieje w Polsce od pięciu lat i z roku na rok notuje coraz lepsze wyniki sprzedażowe. W 2017 roku firma miała przychody o 55 proc. większe w porównaniu do roku wcześniejszego. – W każdym roku obroty będą się powiększać ze względu na przyrost nowych placówek. Ten rok zakończymy z trzema salonami, natomiast w przyszłym roku chcemy otworzyć kolejne pięć. To na pewno zwiększy sprzedaż sieci – mówi Mateusz Drab. Jego zdaniem auto detailing staje się coraz bardziej popularną usługą w Polsce. – Obecnie z pielęgnacji aut korzystają przede wszystkim właściciele nowych samochodów, przez co naszym konceptem interesują się dilerzy samochodowi, którzy chcą włączyć auto detailing do swoich usług. Z czasem jednak z oferty będą korzystać kierowcy starszych aut, włączając w to zabytki – mówi Mateusz Drab.
Obecnie w Polsce istnieją dwa salony sieci Ziebart. Do końca tego roku ich liczba zwiększy się o kolejny. W przyszłym roku będzie ich jeszcze więcej, bo co najmniej pięć. – Mamy ambitne plany na najbliższe lata. Chcemy, by marka Ziebarta obecna była w średnich i dużych miastach w całej Polsce – mówi Mateusz Drab. Na świecie firma posiada ponad 1 tys. placówek.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej