Jakość przede wszystkim

Chcemy rozwijać sieć agencyjną i poszerzać grono partnerów – zapowiada Artur Mojecki, nowy prezes zarządu Domu Finansowego QS.
Prezesem Domu Finansowego QS jest pan od niedawna, bo od maja. Jak ocenia pan kondycję spółki?
Obecna sytuacja spółki jest solidną bazą do dalszego wzrostu. Mamy znaczne grono współpracujących z nami od lat lojalnych partnerów, szeroką sieć franczyzową, doświadczony zespół w centrali, pięć infolinii tematycznych, doświadczonych produktowców, własne IT, system informatyczny dający naszym partnerom ogromne możliwości. Z drugiej strony patrząc wstecz stwierdzam, że spółka zaprzepaściła wiele szans, jakie stwarzał rynek. Obecnie poziom rozwoju pośrednictwa, jego konkurencyjność, czy zmiany preferencji klientów sprawiają, że otoczenie jest dużo mniej sprzyjające dla dynamicznego wzrostu, niż to miało miejsce jeszcze parę lat temu. Uważam jednak, że stabilny poziom finansowy nie jest szczytem naszych ambicji i stąd działania mające unowocześnić i znacząco rozwinąć spółkę.
W jakim kierunku będzie więc teraz podążał QS?
Przede wszystkim chcemy nadal rozwijać sieć agencyjną i poszerzać grono współpracujących z nami partnerów. Będziemy kontynuować rozwój sieci franczyzowej z dużą troską o jakość – zarówno pod względem doboru lokalizacji, wzmacniania kompetencji personelu, przestrzegania zasad etyki w biznesie, jak i jakości pozyskiwanego klienta. Wszystkim współpracującym z nami partnerom chcemy dostarczyć dodatkowe narzędzia, ułatwiające prowadzenie biznesu, wspierać ich w poszukiwaniu klientów i intensyfikowaniu sprzedaży. Nadal zamierzamy podnosić jakość obsługi sieci partnerskiej świadczonej przez centralę – kierujemy się przy tym wynikami badań, jakie przeprowadziliśmy w tym zakresie. Pracujemy nad dodatkowymi usługami, z których będą mogli korzystać nasi partnerzy, automatyzacją procesów sprzedaży. Wystartowaliśmy z kampanią internetową, której celem jest zwiększenie rozpoznawalności naszej marki oraz przyciągnięcie nowych klientów.
A co udało się panu już zrobić?
Efektem dotychczasowych wspólnych działań jest wdrożenie w firmie dwu istotnych inicjatyw. Pierwsza to Rada Biznesowa, do której zaprosiłem naszych partnerów. Opierając się na ich doświadczeniu, znajomości rynku, konsultujemy w ramach rady strategiczne decyzje dotyczące kierunków rozwoju firmy. Druga inicjatywa to „QS Przyjazny pracownikom”. W ramach tego przedsięwzięcia, pracownicy różnych działów łączą się w grupy projektowe, których zadaniem jest wypracowanie koncepcji zmian wewnątrz firmy. Dotyczą one zarówno wzajemnych relacji, współpracy, zasad komunikacji, jak również innowacji i usprawnień w procesach operacyjnych. Wyzwanie, jakie postawiono przede mną to szeroko rozumiana modernizacja firmy, poszerzenie zakresu i skali działalności, ale też wprowadzenie zmiany kultury organizacyjnej, zarówno w zakresie funkcjonowania centrali, jak również relacji z partnerami i dostawcami.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej