Wejdź na Targi bez kolejki

Wybierz biznes dla siebie
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Targi Franczyza to największe wydarzenie na rynku franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej. To miejsce spotkania blisko 200 marek franczyzowych i ponad 7 tysięcy odwiedzających. W godzinach szczytu przed kasą stoi nawet kilkadziesiąt osób. Kolejki można uniknąć kupując bilet online. Wejdź na stronę bilet.franczyza.pl, zarejestruj się i kup bilet. Na podany adres mailowy otrzymasz bilet, ważny przez wszystkie dni Targów. Wydrukuj bilet lub zapisz w telefonie i zabierz na Targi. W październikowym wydaniu miesięcznika "FRANCHISING" dostępny jest kod na darmowy bilet na Targi Franczyza. Bilet wstępu można też kupić w kasach Targów Franczyza w PKiN. Cena biletu to 30 zł.

200 marek do wyboru

O uwagę potencjalnych franczyzobiorców będą zabiegać przedstawiciele firm z kilkunastu branż. Tradycyjnie najliczniej reprezentowaną branżą będzie gastronomia na tegorocznych Targach Franczyzy zaprezentuje się kilkadziesiąt marek z tego rynku (zlokalizowanych na górnym poziomie targów). Prym wśród nich wiodą marki restauracyjne, m.in.: Biesiadowo, Chinkalnia, Crazy Bubble, Domino’s Pizza, Easy Beer, Easy Wine, Frankie’s, Fornetti, Kołacz na okrągło, New York Pizza, Picburger, Pierogarnia, Pijalnia Wódki i Piwa, Pizzeria Stopiątka, Subway, Stara Pączkarnia czy Zdrowa Krowa. Na Targach pojawią się również marki lodowe (m.in. Carte Dor, Fresh Gelato, Lody Bonano, Lodolandia, Mangatto,) oraz koncepty kawiarniane (Coffeeloffee, Pijalnie Czekolady E.Wedel).

Popularnością wśród odwiedzających cieszą się również koncepty sklepów spożywczo-przemysłowych, wśród wystawców z tej branży obecni będą: ABC na kołach, Bricomarche, Carrrefour, Delikatesy Centrum, Groszek, Intermarche, Żabka, eSmoking World i inne. Wśród wystawców pojawią się również przedstawiciele świata mody (5-10-15, Gatta, Kanz, Mango, Pierre Cardin, Recman, Wólczanka oraz Vistula) oraz rynku nieruchomości, w tym Metrohouse, Północ Nieruchomości, RE/MAX czy WGN Nieruchomości. Przedsiębiorcy zainteresowani konceptami z branży finansowej i ubezpieczeniowej, znajdą oferty m.in.: PZU, iPOS, Prudential, Tax Care oraz kilku marek bankowych – Credit Agricole, eurobanku, Getin Banku, ING i Nest Banku. Miłośnicy biznesów sportowych będą mogli zapoznać sie z konceptem Mrs Sporty, Fit4Less, Xtreme Fitness Gyms.

Dowiedz się więcej o franczyzie

Targom Franczyza towarzyszy Forum Szkoleniowe, na którym eksperci ds. franczyzy oraz praktycy rynku, dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami z przyszłymi franczyzobiorcami. Słuchacze forum będą mieli okazję poznać zasady współpracy we franczyzie, dowiedzą się na co zwrócić uwagę przed podpisaniem umowy, jak powinni wybierać lokalizację na biznes oraz ile mogą zarobić na biznesie franczyzowym. O perspektywach sytuacji gospodarczej w Polsce, opowie Jakub Borowski, główny ekonomista banku Credit Agricole. Gościem specjalnym Forum Szkoleniowego będzie Robert Podleś, właściciel i prezes zarządu spółki COBI, producent polskich klocków, które zdobywają międzynarodowe rynki. Wstęp na Forum Szkoleniowe jest nieodpłatny, na podstawie biletu wstępu na targi.

Więcej czasu na wybór biznesu

W tym roku organizator Targów Franczyza wprowadził system elektronicznych biletów. Czytelnicy miesięcznika "FRANCHISING" mogą nieodpłatnie pobrać bilet po zarejestrowaniu się na stronie bilet.franczyza.pl oraz wpisaniu kodu promocyjnego dostępnego w aktualnym wydaniu miesięcznika. Po raz pierwszy bilety na targi będą ważne przez wszystkie dni targów. Dzięki temu odwiedzający zyskają możliwość poznania wszystkich ofert franczyzowych dostępnych na targach. Będą też mogli wziąć udział w większej liczbie wykładów na Forum Szkoleniowym.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €