Regus stawia na franchising
Regus chce zwiększyć liczbę tzw. centrów biznesu w Polsce.
Puls Biznesu poinformował o planach firmy Remus. W związku z tym zmienia strategię i wprowadza „Regus Franchise Programme”. Ma to umożliwić spółce wyjście poza stolicę Polski. Program współpracy opartej na zasadach franchisingu nie został jeszcze oficjalnie ogłoszony.
- Obecnie trwają prace nad stworzeniem szczegółowego pakietu współpracy z ewentualnymi partnerami. Decyzja o otwieraniu kolejnych centrów biznesu na zasadzie franchisingu zapadła w Londynie. Myślę, że w ciągu najbliższego tygodnia będziemy mogli zaprezentować szczegółową ofertę – powiedział Pulsowi Biznesu Richard Hazell, dyrektor regionalny firmy Regus. – Taka forma ekspansji ma nam pozwolić na bardziej dynamiczny rozwój. Nie mogę jeszcze sprecyzować, ile naszych centrów powstanie w ciągu najbliższego roku, bo sam dokładnie nie wiem.
Richard Hazell stwierdził, ze do takiego pomysłu na rozwój firmy w Polsce skłoniły jej przedstawicieli pierwsze propozycje współpracy, które pojawiły się za nim Regus zdecydował o wejściu we franchising.
Puls Biznesu przypomniał, że do tej pory firma sama otwierała takie centra. W Warszawie od 1996r. Regus otworzył trzy centra, a w planach jest otwarcie kolejnych dwóch. Otwieranie biur Regusa na zasadach franchisingu jest praktykowane przez tę spółkę w Anglii i Niemczech, jednak „Regus Franchise Programme” na dobre ma rozpocząć się w Europie Środkowej i Wschodniej. Obejmuje on takie państwa jak Polska, Austria, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Rosja i Estonia. Spółka da swoim współpracownikom możliwość używania nazwy Regus, wsparcie działu sprzedaży, a także zapewni szkolenia dla nowych pracowników. Partnerzy będą mogli skorzystać ze zniżek na usługi telekomunikacyjne, informatyczne czy na zakup mebli.
- Nasz program oczywiście nie oznacza, że będziemy tylko czekać na współpracowników. Już rozpoczęliśmy poszukiwania odpowiednich partnerów. Z nasza ofertą skierujemy się do banków i deweloperów posiadając odpowiednich zaplecze – poinformował dziennik Richard Hazell.
Więcej: Radosław Górecki, Puls Biznesu, 13 lutego 2001
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


