Czas na własną firmę. Wybierz pomysł na Targach

Zbliżają się Targi Franczyza 2018. W dniach 18-20 października na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości będzie wybierać pomysły na własny biznes.
Targi Franczyza to największe wydarzenie na rynku franczyzy w Europie Środkowej i Wschodniej. Spotykają się tu obie strony franczyzowego biznesu – przyszli franczyzobiorcy i partnerzy mogą poznać zasady współpracy z najbardziej znanymi markami na rynku franczyzy. Przedsiębiorcy będą mogli wybierać spośród około 200 marek franczyzowych na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki.
– To drugie Targi Franczyza, na których będzie obecna nasza marka – mówi Grzegorz Karmowski, dyrektor Wydziału ds. Rozwoju Sieci Partnerskiej Nest Banku. – Nasze stoisko odwiedzają zarówno ludzie szukający franczyzy finansowej, jak i przedsiębiorcy otwarci na nowe pomysły na biznes. Dla nas ważne jest, że są to ludzie nieprzypadkowi, faktycznie zainteresowani biznesem na licencji.
Firmy franczyzowe wystawiają się na targach z nadzieją na pozyskanie nowych partnerów, dzięki którym ich biznes będzie się rozwijał, toteż doskonale wiedzą, kogo szukają. Znacznie mniej sprecyzowane oczekiwania mają odwiedzający, którzy na Targach poznają ofertę rynku franczyzy i czasem nie wiedzą nawet w jakiej branży chcieliby działać. Dlatego franczyzodawcy dokładają starań, aby przekonać kandydatów do swojej oferty. Stoiska coraz częściej przypominają placówki franczyzowe – na Targach powstają więc kawiarnie, restauracje, placówki bankowe, sklepy spożywcze i odzieżowe, które do złudzenia przypominają prawdziwe placówki. Wszystko po to, by wpłynąć na wyobraźnię przyszłych franczyzobiorców. Do podjęcia konkretnej decyzji mają też zachęcić profesjonalne materiały informacyjne, multimedialne prezentacje i fachowa wiedza o branżach, w których działają wystawcy.
Wybierz markę
O przyszłych franczyzobiorców zabiegać będą przedstawiciele firm z kilkunastu branż. Do najliczniej reprezentowanych należy gastronomia. Na tegorocznych Targach Franczyzy zaprezentuje się kilkadziesiąt marek gastronomicznych. Prym wśród nich wiodą marki restauracyjne, m.n.: Biesiadowo, Chinkalnia, Crazy Bubble, Domino’s Pizza, Fornetti, Ministerstwo Śledzia i Wódki, New York Pizza, Pierogarnia, Subway, Stara Pączkarnia czy Zdrowa Krowa. Na Targach pojawi się jeszcze więcej marek lodowych (m.in.: Carte Dor, Fresh Gelato, Lody Bonano, Lodolandia, Mangatto,) oraz koncepty kawiarniane (Coffeeloffee, Pijalnie Czekolady E.Wedel,).
Popularnością wśród odwiedzających cieszą się również koncepty sklepów spożywczo-przemysłowych, wśród wystawców z tej branży obecne będą: ABC na kołach, Bricomarche, Carrrefour, Delikatesy Centrum, Groszek, Intermarche, Żabka, eSmoking World i inne. Wśród wystawców pojawią się również przedstawiciele świata mody (5-10-15, Gatta, Kanz, Mango, Recman) oraz rynku nieruchomości, w tym Metrohouse, Północ Nieruchomości czy WGN Nieruchomości. Przedsiębiorcy zainteresowani konceptami z branży finansowej i ubezpieczeniowej, znajdą oferty m.in.: PZU, Prudential, Tax Care oraz kilku marek bankowych – Credit Agricole, Getin Banku, ING i Nest Banku.
Zacznij działać!
Każdy przynajmniej raz w życiu myślał o założeniu własnej firmy. Targi Franczyza to miejsce, w którym można wykonać kolejne kroki – poznać pomysły na biznes, wybrać jeden z nich i podjąć jedną z najważniejszych decyzji w życiu.
Koszt biletu wstępu na Targi Franczyza: 30 zł
Darmowy bilet dostępny jest we wrześniowym i październikowym wydaniu miesięcznika "FRANCHISING".
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

New York Pizza Department
Pizzerie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...