Czas na własną firmę. Wybierz pomysł na Targach

Sprawdzone pomysły na firmę
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Targi Franczyza to największe wydarzenie na rynku franczyzy w Europie Środkowej i Wschodniej. Spotykają się tu obie strony franczyzowego biznesu – przyszli franczyzobiorcy i partnerzy mogą poznać zasady współpracy z najbardziej znanymi markami na rynku franczyzy. Przedsiębiorcy będą mogli wybierać spośród około 200 marek franczyzowych na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki. 

To drugie Targi Franczyza, na których będzie obecna nasza marka – mówi Grzegorz Karmowski, dyrektor Wydziału ds. Rozwoju Sieci Partnerskiej Nest Banku. – Nasze stoisko odwiedzają zarówno ludzie szukający franczyzy finansowej, jak i przedsiębiorcy otwarci na nowe pomysły na biznes. Dla nas ważne jest, że są to ludzie nieprzypadkowi, faktycznie zainteresowani biznesem na licencji.

Firmy franczyzowe wystawiają się na targach z nadzieją na pozyskanie nowych partnerów, dzięki którym ich biznes będzie się rozwijał, toteż doskonale wiedzą, kogo szukają. Znacznie mniej sprecyzowane oczekiwania mają odwiedzający, którzy na Targach poznają ofertę rynku franczyzy i czasem nie wiedzą nawet w jakiej branży chcieliby działać. Dlatego franczyzodawcy dokładają starań, aby przekonać kandydatów do swojej oferty. Stoiska coraz częściej przypominają placówki franczyzowe – na Targach powstają więc kawiarnie, restauracje, placówki bankowe, sklepy spożywcze i odzieżowe, które do złudzenia przypominają prawdziwe placówki. Wszystko po to, by wpłynąć na wyobraźnię przyszłych franczyzobiorców. Do podjęcia konkretnej decyzji mają też zachęcić profesjonalne materiały informacyjne, multimedialne prezentacje i fachowa wiedza o branżach, w których działają wystawcy.

Wybierz markę

O przyszłych franczyzobiorców zabiegać będą przedstawiciele firm z kilkunastu branż. Do najliczniej reprezentowanych należy gastronomia. Na tegorocznych Targach Franczyzy zaprezentuje się kilkadziesiąt marek gastronomicznych. Prym wśród nich wiodą marki restauracyjne, m.n.: Biesiadowo, Chinkalnia, Crazy Bubble, Domino’s Pizza, Fornetti, Ministerstwo Śledzia i Wódki, New York Pizza, Pierogarnia,  Subway, Stara Pączkarnia czy Zdrowa Krowa. Na Targach pojawi się jeszcze więcej marek lodowych (m.in.: Carte Dor, Fresh Gelato, Lody Bonano, Lodolandia, Mangatto,) oraz koncepty kawiarniane (Coffeeloffee, Pijalnie Czekolady E.Wedel,).

Popularnością wśród odwiedzających cieszą się również koncepty sklepów spożywczo-przemysłowych, wśród wystawców z tej branży obecne będą: ABC na kołach, Bricomarche, Carrrefour, Delikatesy Centrum, Groszek, Intermarche, Żabka, eSmoking World i inne. Wśród wystawców pojawią się również przedstawiciele świata mody (5-10-15, Gatta, Kanz, Mango, Recman) oraz rynku nieruchomości, w tym Metrohouse, Północ Nieruchomości czy WGN Nieruchomości. Przedsiębiorcy zainteresowani konceptami z branży finansowej i ubezpieczeniowej, znajdą oferty m.in.: PZU, Prudential, Tax Care oraz kilku marek bankowych – Credit Agricole, Getin Banku, ING i Nest Banku.

Zacznij działać!

Każdy przynajmniej raz w życiu myślał o założeniu własnej firmy. Targi Franczyza to miejsce, w którym można wykonać kolejne kroki – poznać pomysły na biznes, wybrać jeden z nich i podjąć jedną z najważniejszych decyzji w życiu.

Koszt biletu wstępu na Targi Franczyza: 30 zł

Darmowy bilet dostępny jest we wrześniowym i październikowym wydaniu miesięcznika "FRANCHISING".

Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €