Kryształowy biznes

Światowa marka, znana z kryształowej biżuterii, szuka partnerów i franczyzobiorców w całej Polsce.
Założona w 1895 roku w Austrii firma Svarovski Crystal Business zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą kryształów, kamieni szlachetnych i syntetycznych, a także gotowych wyrobów: biżuterii, akcesoriów i elementów oświetleniowych. Prowadzone już przez piąte pokolenie rodzinne przedsiębiorstwo działa obecnie na całym świecie, a jego sieć liczy 3 tys. sklepów. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania) firma tworzy Grupę Swarovski. W 2017 roku Grupa odnotowała przychody sięgające w sumie 3,5 mld euro i zatrudniała ponad 32 tys. pracowników.
W Polsce działa obecnie osiem salonów własnych marki, 15 franczyzowych oraz 74 punkty multibrandowe. W 2018 zostało otwartych już 12 nowych punktów sprzedaży, a planowanych jest kolejne 10 otwarć, we wszystkich formatach. A formaty są trzy: salony, wyspy handlowe i stoiska multibrandowe.
– Z doświadczeń firmy wynika, iż najlepsze lokalizacje dla salonów oraz wysp to galerie handlowe, natomiast dla projektów multibrandowych lub partnerskich to również centra miast – mówi Ewa Sereczyńska, dyrektor zarządzająca Swarovski Poland. - W zależności od formatu, placówki z produktami marki Swarovski, mogą znajdować się już w miastach liczących powyżej 20 tys. mieszkańców.
Właśnie dla tych mniejszych miast przewidziany jest system partnerski - czyli sprzedaż produktów Swarovski w sklepach multibrandowych.
Od kandydatów na franczyzobiorców marka oczekuje doświadczenia w handlu. Atutem będzie znajomość branży modowej lub jubilerskiej. Kwota inwestycji zaczyna się od 20 tys. zł, a jej ostateczna wysokość zależy od wybranego formatu. Podobnie jak wysokość opłaty wstępnej.
Powierzchnia, wymagana do otwarcia salonu to minimum 25 m2, a maksimum 50 m2. Na wyspę wystarczy 10 m2.
– Wspieramy partnerów w poszukiwaniach odpowiedniej lokalizacji dla salonu oraz powierzchni pod wyspę. Ponadto, negocjujemy wstępne warunki finansowe z centrami handlowymi – dodaje Ewa Sereczyńska. - Franczyzobiorcom zapewniamy również projekty architektoniczne, materiały wsparcia sprzedaży, a także szkolenia.
Czas oczekiwania na zwrot z inwestycji także zależy od wybranego formatu współpracy. Według szacunków franczyzodawcy to od 2 do 5 lat.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...