Bonusy na start
Teletorium szuka franczyzobiorców wśród młodych ludzi. Ma dla nich specjalną ofertę, ułatwiającą start we własny biznes.
Teletorium, sieć stoisk z akcesoriami GSM, liczy obecnie 240 punktów franczyzowych. Ma ambitny plan rozbudowania sieci do 350 placówek do końca 2020 roku. Pomóc ma w tym nowy projekt Teletorium, o nazwie „ABC przedsiębiorczości”.
Adresatami oferty są przede wszystkim absolwenci szkół średnich, uczelni wyższych oraz studenci zaoczni, usiłujący znaleźć miejsce na rynku pracy i chcący spróbować swoich sił w prowadzeniu własnego biznesu.
– Bardzo często młody przedsiębiorca musi zmierzyć się nie tylko z „wytropieniem” rynkowej niszy, lecz także z brakiem środków finansowych czy narzędzi będących podstawą do rozwoju firmy – mówi Marek Kaczmarek, członek zarządu Teletorium. – Wyszliśmy naprzeciw ich potrzebom i przygotowaliśmy ofertę dla potencjalnych franczyzobiorców, obejmującą promocyjne warunki współpracy.
Na czym polega ten projekt? Otwierając nowy punkt, Teletorium będzie przeprowadzać rekrutację na stanowisko menedżera, który zostanie zatrudniony na trzymiesięczny okres próbny.
– W tym czasie wyszkolimy go i poznamy jego możliwości, a z drugiej strony on też przyjrzy się specyfice tej pracy – wyjaśnia Marek Kaczmarek.
Menedżer będzie oczywiście dostawał pensję, składającą się ze stałej podstawy oraz prowizji od sprzedaży. Po trzech miesiącach obie strony zdecydują, czy chcą podpisać umowę franczyzową. Jeśli nie – menedżer może odejść z pracy, bez żadnych konsekwencji.
– Albo, jeśli nie zdecyduje się na franczyzę, ale jest dobrym pracownikiem, możemy mu zaproponować pracę w strukturach naszej firmy – dodaje Marek Kaczmarek.
Jeśli jednak kandydat zdecyduje się na franczyzę, obejmuje punkt, w którym dotychczas pracował. Jego zakup można rozłożyć na raty. Franczyzodawca otrzymuje też rabat na znajdujący się na stoisku towar – do 20 proc. Może również liczyć na 50-proc. rabat na opłaty licencyjne, przez rok prowadzenia działalności. A jeśli zdecyduje się otworzyć kolejny punkt, zostaje zwolniony z tych opłat na trzy miesiące. Jest też promocja na korzystanie z najnowszego rozwiązania technologicznego, wprowadzanego przez Teletorium, czyli Wirtualnego Sprzedawcy (stanowisko, na którym klient może dokonać na ekranie dotykowym wyboru i zamówienia towaru, bez konieczności korzystania z pośrednictwa sprzedawcy). Jeżeli franczyzobiorca zdecyduje się go zainstalować, otrzyma bonus w postaci sześciomiesięcznego użytkowania Wirtualnego Sprzedawcy bez opłat.
– Dajemy początkującym przedsiębiorcom gotowy punkt, bez konieczności inwestowania na starcie. To my ponosimy wszystkie koszty i ryzyko wyboru lokalizacji – podkreśla Marek Kaczmarek. .
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży telekomunikacja, IT, AGD/RTV
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

