Array ( [article] => Array ( [pid] => 63630 [country] => pl [article_id] => 10767 [article_date] => 2018-06-18 [articletype_id] => 1 [article_title] => Podróż do biznesu [article_intro] => Stacjonarne biuro albo praca jako mobilny doradca. Travel Shops oferuje swoim partnerom różne modele współpracy. W tym roku sieć zwiększyła się już o siedem placówek. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 10 [img_photo_description] => [secret] => scrtk42e85f4485cfe8b2efd8125d548d7189 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => turystyka i hotele [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => podroz-biznesu [article_title_striped] => Podróż do biznesu [dir] => article [article_text_photo] =>

Licząca około 60 punktów sprzedaży marka Travel Shops nie stawia sobie limitów, jeśli chodzi o rozbudowę sieci.
– Nie mamy ustalonej docelowej liczby biur, którą chcielibyśmy osiągnąć – mówi Krzysztof Czech, prezes zarządu Travel Shops. – Rynek turystyczny jest zmienny i wciąż się rozwija, a nam bardziej niż na ilości, zależy na jakości naszych placówek. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku i jeśli tylko widzimy potencjał danego biura, inwestujemy w niego. Jesteśmy otwarci na każdego partnera, przy czym mamy oczywiście świadomość nasycenia rynku i m.in. pod tym kątem wybieramy miejsca na nowe oddziały i indywidualnie rozważamy każdą lokalizację.
Obecnie pod szyldem Travel Shops działa ponad 50 punktów franczyzowych i siedem biur własnych.
– W tym roku uruchomiliśmy sześć nowych punktów sprzedaży i podobny wynik planujemy powtórzyć do końca roku. Najbliższe otwarcie franczyzowej placówki odbędzie się w Cieszynie – dodaje Krzysztof Czech. -– To dobra lokalizacja, która daje nam dostęp nie tylko do klienta polskiego, ale również czeskiego.

Franczyza Travel Shops skierowana jest zarówno do biur funkcjonujących na rynku turystycznym, jak i do nowicjuszy. Wybierać można spośród dwóch modeli współpracy: office partner, czyli stacjonarne biuro podróży oraz mobile partner, czyli mobilny doradca. Ta ostatnia forma dedykowana jest osobom, które mają mniejszy budżet na założenie działalności (wystarczy poniżej 5 tys. zł). Mobilny doradca musi dysponować tylko przenośnym komputerem oraz dostępem do internetu. Minimalny koszt inwestycji dla stacjonarnego biura wynosi natomiast mniej więcej 10 tys. zł. Stacjonarne biuro bazuje w głównej mierze na obsłudze klienta w lokalu.
– Ale należy podkreślić, że każde z biur stacjonarnych wyposażamy we własny, nowoczesny portal turystyczny, z możliwością pełnej obsługi klienta. Portale zbudowane są w oparciu o najnowsze technologie, a nasz dział IT na bieżąco dba o ich serwis i obsługę – informuje prezes Travel Shops. – Posiadając kompletny portal, można wykorzystać efekt ROPO (Research Online Purchase Offline – szukanie online, zakup offline – przyp. red.): klient może w domu lub w pracy wybrać lub przejrzeć ofertę, a dokonać rezerwacji w biurze. Portal daje możliwość poszerzenia rynku klientów poza lokalny zasięg biura i zbudowania dużej ogólnopolskiej bazy stałych odbiorców.
Opłata franczyzowa w obu modelach współpracy wynosi 10 proc. od przychodów.
W pakiecie franczyzowym biura otrzymują m. in. dostęp do oferty ponad stu touroperatorów, sprzedaż usług dodatkowych, bezpłatne szkolenia, zindywidualizowany portal ze ścieżką rezerwacji, spójny system identyfikacji wizualnej oraz materiałów reklamowych, nowoczesne e-narzędzia do obsługi klienta przez internet, stałą opiekę help desk, wyłączność terytorialną.
– Z wieloletniego doświadczenia wiemy, że inwestycja, niezależnie od poniesionych nakładów, przy rzetelnym prowadzeniu biznesu zwraca się po około roku – dodaje Krzysztof Czech. – Po tym okresie dobry agent powinien osiągać coraz większą dynamikę rozwoju, co trwa ok. 3-4 lata, a potem utrzymać ją na stałym poziomie, już z mniej dynamicznym wzrostem.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 247 [author_pid] => 1076 [author_name] => Monika Wojniak-Żyłowska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => mwojniak@profitsystem.pl [author_profile] =>

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Z dziennikarstwem związana jest od 2000 roku. Przez wiele lat pracowała w gazetach codziennych, zajmując się m.in. problematyką prawną i samorzadową. Jej publikacje można też znaleźć m.in. w Angorze i prasie turystycznej. Teraz na portalu Franchising.pl i w miesięczniku "Franchising" przybliża czytelnikom rynek franczyzy oraz próbuje inspirować młodych przedsiębiorców, szukających pomysłu na własną firmę.

Prywatnie mama Emilki i żona Piotra. Jej pasje to podróże, dobre kryminały i literatura faktu.

[display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/mowojnia1 [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/monika-wojniak-%C5%BCy%C5%82owska-667670136/ [author_photo] => Array ( [pid] => 116103 [itemserver_id] => 38128 [img_width] => 600 [img_height] => 800 [path] => 623/449/mz.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => monika-wojniak-zylowska ) ) [link] => /artykul/10767/podroz-biznesu/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 89504 [country_item] => pl [description] => [path] => 4bf/e6b/wakacje-z.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 36166 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 113476 [country_item] => pl [description] => Franczyza Travel Shops skierowana jest zarówno do biur funkcjonujących na rynku turystycznym, jak i do nowicjuszy. Wybierać można spośród dwóch modeli współpracy: office partner, czyli stacjonarne biuro podróży oraz mobile partner, czyli mobilny doradca. [path] => e7c/cf8/wn_trze-biura-travel-shops.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Dwa modele [img_width] => 1600 [img_height] => 1065 [itemserver_id] => 37159 ) [1] => Array ( [pid] => 113477 [country_item] => pl [description] => W pakiecie franczyzowym biura otrzymują m. in. dostęp do oferty ponad stu touroperatorów, sprzedaż usług dodatkowych, bezpłatne szkolenia. [path] => 4b0/ac9/wn_trze-biura-travel-shops1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Pakiet dla biur [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 37160 ) ) ) [og_image] => e7c/cf8/wn_trze-biura-travel-shops.jpg [article_date_formated] => 18.06.2018 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 113476 [country_item] => pl [description] => Franczyza Travel Shops skierowana jest zarówno do biur funkcjonujących na rynku turystycznym, jak i do nowicjuszy. Wybierać można spośród dwóch modeli współpracy: office partner, czyli stacjonarne biuro podróży oraz mobile partner, czyli mobilny doradca. [path] => e7c/cf8/wn_trze-biura-travel-shops.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Dwa modele [img_width] => 1600 [img_height] => 1065 [itemserver_id] => 37159 ) [1] => Array ( [pid] => 113477 [country_item] => pl [description] => W pakiecie franczyzowym biura otrzymują m. in. dostęp do oferty ponad stu touroperatorów, sprzedaż usług dodatkowych, bezpłatne szkolenia. [path] => 4b0/ac9/wn_trze-biura-travel-shops1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Pakiet dla biur [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 37160 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 113476 [country_item] => pl [description] => Franczyza Travel Shops skierowana jest zarówno do biur funkcjonujących na rynku turystycznym, jak i do nowicjuszy. Wybierać można spośród dwóch modeli współpracy: office partner, czyli stacjonarne biuro podróży oraz mobile partner, czyli mobilny doradca. [path] => e7c/cf8/wn_trze-biura-travel-shops.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Dwa modele [img_width] => 1600 [img_height] => 1065 [itemserver_id] => 37159 ) [1] => Array ( [pid] => 113477 [country_item] => pl [description] => W pakiecie franczyzowym biura otrzymują m. in. dostęp do oferty ponad stu touroperatorów, sprzedaż usług dodatkowych, bezpłatne szkolenia. [path] => 4b0/ac9/wn_trze-biura-travel-shops1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Pakiet dla biur [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 37160 ) ) [imagesCount] => 2 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Travelplanet.pl [id] => 1729 [type] => 10 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 15 [link] => /franczyza/1729/travelplanet-pl/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 199465 [country_item] => pl [description] => [path] => c06/807/tp-logo-kolor.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 149 [itemserver_id] => 49610 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 198402 [country_item] => pl [description] => [path] => c94/318/franczyza_2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1201 [itemserver_id] => 49203 ) [1] => Array ( [pid] => 198403 [country_item] => pl [description] => [path] => 2a3/eb9/franczyza_1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 900 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 49204 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Wakacje.pl [id] => 1316 [type] => 10 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 10 [link] => /franczyza/1316/wakacje-pl/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 184509 [country_item] => pl [description] => [path] => 639/6b7/wakacje_pl_loo_cmyk.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 159 [itemserver_id] => 45940 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 184513 [country_item] => pl [description] => [path] => 8db/f36/1_pierwsze_w_kolejno_ci.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 45944 ) [1] => Array ( [pid] => 184512 [country_item] => pl [description] => [path] => 31c/f39/img_7523.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 45943 ) [2] => Array ( [pid] => 184510 [country_item] => pl [description] => [path] => dec/912/biuro_podr_y_d_browa.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1121 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 45941 ) [3] => Array ( [pid] => 196132 [country_item] => pl [description] => [path] => 5a7/876/poznan_komorniki.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 48644 ) [4] => Array ( [pid] => 196133 [country_item] => pl [description] => [path] => 539/fed/gryfino.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1197 [itemserver_id] => 48645 ) [5] => Array ( [pid] => 196131 [country_item] => pl [description] => [path] => 5b4/16e/otwock_kupiecka.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 48643 ) ) ) ) ) )

Podróż do biznesu

Dwa modele
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Licząca około 60 punktów sprzedaży marka Travel Shops nie stawia sobie limitów, jeśli chodzi o rozbudowę sieci.
– Nie mamy ustalonej docelowej liczby biur, którą chcielibyśmy osiągnąć – mówi Krzysztof Czech, prezes zarządu Travel Shops. – Rynek turystyczny jest zmienny i wciąż się rozwija, a nam bardziej niż na ilości, zależy na jakości naszych placówek. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku i jeśli tylko widzimy potencjał danego biura, inwestujemy w niego. Jesteśmy otwarci na każdego partnera, przy czym mamy oczywiście świadomość nasycenia rynku i m.in. pod tym kątem wybieramy miejsca na nowe oddziały i indywidualnie rozważamy każdą lokalizację.
Obecnie pod szyldem Travel Shops działa ponad 50 punktów franczyzowych i siedem biur własnych.
– W tym roku uruchomiliśmy sześć nowych punktów sprzedaży i podobny wynik planujemy powtórzyć do końca roku. Najbliższe otwarcie franczyzowej placówki odbędzie się w Cieszynie – dodaje Krzysztof Czech. -– To dobra lokalizacja, która daje nam dostęp nie tylko do klienta polskiego, ale również czeskiego.

Franczyza Travel Shops skierowana jest zarówno do biur funkcjonujących na rynku turystycznym, jak i do nowicjuszy. Wybierać można spośród dwóch modeli współpracy: office partner, czyli stacjonarne biuro podróży oraz mobile partner, czyli mobilny doradca. Ta ostatnia forma dedykowana jest osobom, które mają mniejszy budżet na założenie działalności (wystarczy poniżej 5 tys. zł). Mobilny doradca musi dysponować tylko przenośnym komputerem oraz dostępem do internetu. Minimalny koszt inwestycji dla stacjonarnego biura wynosi natomiast mniej więcej 10 tys. zł. Stacjonarne biuro bazuje w głównej mierze na obsłudze klienta w lokalu.
– Ale należy podkreślić, że każde z biur stacjonarnych wyposażamy we własny, nowoczesny portal turystyczny, z możliwością pełnej obsługi klienta. Portale zbudowane są w oparciu o najnowsze technologie, a nasz dział IT na bieżąco dba o ich serwis i obsługę – informuje prezes Travel Shops. – Posiadając kompletny portal, można wykorzystać efekt ROPO (Research Online Purchase Offline – szukanie online, zakup offline – przyp. red.): klient może w domu lub w pracy wybrać lub przejrzeć ofertę, a dokonać rezerwacji w biurze. Portal daje możliwość poszerzenia rynku klientów poza lokalny zasięg biura i zbudowania dużej ogólnopolskiej bazy stałych odbiorców.
Opłata franczyzowa w obu modelach współpracy wynosi 10 proc. od przychodów.
W pakiecie franczyzowym biura otrzymują m. in. dostęp do oferty ponad stu touroperatorów, sprzedaż usług dodatkowych, bezpłatne szkolenia, zindywidualizowany portal ze ścieżką rezerwacji, spójny system identyfikacji wizualnej oraz materiałów reklamowych, nowoczesne e-narzędzia do obsługi klienta przez internet, stałą opiekę help desk, wyłączność terytorialną.
– Z wieloletniego doświadczenia wiemy, że inwestycja, niezależnie od poniesionych nakładów, przy rzetelnym prowadzeniu biznesu zwraca się po około roku – dodaje Krzysztof Czech. – Po tym okresie dobry agent powinien osiągać coraz większą dynamikę rozwoju, co trwa ok. 3-4 lata, a potem utrzymać ją na stałym poziomie, już z mniej dynamicznym wzrostem.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Monika Wojniak-Żyłowska
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €