Spokojny sen biznesmena

W sklep pod szyldem Sleeping Expert trzeba zainwestować minimum 30 tys. zł. Gdzie opłaca się otworzyć salon z wyposażeniem sypialni?
Sleeping Expert to sieć salonów, oferujących wyposażenie sypialni. Obejmuje 11 sklepów. Najnowszy został otwarty 21 marca w Kłodzku. W czerwcu mają ruszyć dwa kolejne, w Rzeszowie i Bochni.
Sleeping Expert otwiera placówki w miastach liczących przynajmniej 20 tys. mieszkańców.
– Najlepsze lokalizacje to miejsca, skupiające różne sklepy z ofertą wyposażenia wnętrz. Mamy również jeden salon w galerii handlowej – mówi Łukasz Świątek, odpowiedzialny za rozwój sieci franczyzowej Sleeping Expert. – Przy wyborze lokalizacji należy zwrócić uwagę na to, by przy sklepie były miejsca parkingowe dla klientów.
Pomieszczenia na sklep powinny mieć powierzchnię minimum 80 m2, a najlepiej od 100 do 130 m2. Minimalna inwestycja wynosi 30 tys. zł. W tej kwocie zawiera się remont i adaptacja lokalu oraz zatowarowanie placówki.
– Franczyzobiorca kupuje na własność produkty, które znajdą się na ekspozycji, oczywiście po wynegocjowanych przez nas cenach hurtowych – wyjaśnia Łukasz Świątek. – Przy inwestycji w sklep rzędu 30 tys. zł, wartość detaliczna towaru, który znajdzie się w salonie to 50-60 tys. zł. Licencjobiorca zarabia na marży od sprzedaży.
Franczyzodawca zapewnia partnerom szkolenia, m.in. produktowe i sprzedażowe. Podpowiada, jaki towar powinien znaleźć się w placówce, jak zmieniać i uzupełniac ekspozycję w zależności od sezonu. Zajmuje się także całościową realizacją zleceń, które sklepy przyjmują od klientów.
– Salony działają jako show roomy. Mają towar wyłącznie na ekspozycji, nie prowadzą magazynów. Klient zamawia wybrany przez siebie produkt w konkretnej placówce i od tego momentu my jako centrala zajmujemy się już w całości realizacją tego zamówienia, łącznie z dostarczeniem go do klienta – podkreśla Łukasz Świątek.
Miesięczne opłaty wynoszą 499 zł oraz 1 proc. od obrotów. Pierwsza część jest przeznaczana na reklamę ogólną sieci, drugą licencjobiorcy powinni przeznaczać na marketing lokalny. Franczyzobiorca zapewnia, że partnerzy moga spać spokojnie, nie martwiąc się o zyski.
– Sklepy stają się rentowne praktycznie od początku – mówi Łukasz Świątek. – Natomiast satysfakcjonujące zarobki franczyzobiorca osiąga po 6-9 miesiącach działalności.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...