Paznokcie we franczyzie

Lakiery z wyspy
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Polki oszalały na punkcie hybrydowego manicure. Nic więc dziwnego, że punkty zajmujące się stylizacją paznokci lub sprzedażą związanych z tym akcesoriów wydają się być obecnie atrakcyjnym biznesem. NeoNail to marka, specjalizująca się właśnie w lakierach i produktach do pielęgnacji i stylizacji paznokci. Należy do firmy Cosmo Group, która jest właścicielem również kilku innych kosmetycznych brandów: MylaQ, Black Lashes oraz Revi Titanium Nails. Można powiedzieć, że w ciągu ostatniego roku NeoNail szturmem wzięło polski rynek. Jeszcze rok temu punktów z tym logo było w kraju nieco ponad 70. Obecnie działa ich ponad 170: 111 własnych i 63 franczyzowe.
- Miesięcznie otwieramy około czterech nowych placówek – mówi Artur Błażejewski, dyrektor generalny Cosmo Group. - Planujemy, że do końca roku nasza sieć będzie liczyć ponad 200 punktów.

NeoNail rozwija się głównie w formacie wysp handlowych, choć pod jego logo działa też kilka sklepów, np. w Galerii Malta w Poznaniu. Jeśli chodzi o stoiska, to otwierane są oczywiście w galeriach handlowych. Koncept ma kilka modeli wysp – różnią się od siebie m.in. wielkością, układem całego punktu sprzedażowego. Franczyzobiorca wybiera model w zależności od własnych potrzeb oraz wymogów konkretnego centrum handlowego. Minimalna kwota inwestycji to 30 tys. W tej sumie zawiera się nie tylko samo stoisko, ale również jego zatowarowanie. Franczyzobiorcy przechodzą szkolenia, m.in. produktowe, sprzedażowe, z obsługi klienta. Oprócz samej sprzedaży na stoiskach można również dodatkowo prowadzić usługi stylizacji paznokci – co pozwala na zdobycie większej liczby klientek i zwiększenie obrotów.
Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci ani żadnych opłat miesięcznych. Franczyzobiorcy zaopatrują się w towary w centrali.
- Nasze punkty franczyzowe osiągają rentowność między pierwszym a trzecim miesiącem działalności – zapewnia Artur Błażejewski.
Dotychczas w większości NeoNail otwierał swoje placówki w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców.
- Zauważamy jednak potencjał mniejszych miejscowości, gdzie jest duża siła nabywcza zdecydowanie mniejsza konkurencja i ogromne potrzeby jeśli chodzi o manicure hybrydowy – przyznaje Artur Błażejewski.
NeoNail otwiera również pod swoim szyldem show roomy, w których oprócz całego asortymentu swoich produktów oferuje klientkom szkolenia z zakresu stylizacji paznokci, na różnych poziomach zaawansowania.

Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €