Marki sklepowe i produkty markowe
Co czwarty Polak kojarzy markę przede wszystkim z produktem dobrej jakości pochodzącym od producenta, któremu można zaufać
Marka kojarzy Polakom się przede wszystkim z produktem dobrej jakości pochodzącym od producenta, któremu można zaufać, podaje Gazeta Wyborcza. Nie to jednak decyduje o tym co trafi do koszyka. Tylko 12 proc. zapytanych przez GfK Polonia stwierdziło, że zawsze sprawdza markę wybranej rzeczy. Ogromna większość - blisko 60 proc - nie robi tego nigdy, albo naprawdę rzadko.
Klienci z reguły kierują się kilkoma znanymi markami i używają ich wymiennie, wolą kupować produkty znane, sprawdzone, często reklamowane.Często zdarza się tak, że nabywcy po wybróbowaniu innych marek wracają do znanych i spawdzonych.
Osobną kategorię stanowią marki sklepowe dostępne tylko w konkretnych sieciach sprzedaży. Wszystkie sieci ich nie oferują, jedynie niektóre, a zwłaszcza największe. Są one coraz bardziej popularne - w ciągu roku ich atrakcyjność wzrosła o jedną trzecią.
Najbardziej popularną sklepową marką jest Biedronka. Na drugim miejscu uplasował się Tip, a na trzecim Leader Price. .
Więcej: Magda Kłodecka, Gazeta Wyborcza, "Stołeczna Supermarket", 18 października 2002, str. 1Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


