Propozycja dla doświadczonych
Onet.Mój Biznes rozwija sieć partnerską. Chce współpracować m.in. z właścicielami biur reklamy.
Onet.Mój Biznes chce współpracować z partnerami, którzy już wcześniej prowadzili własną firmę w branży reklamowej lub na rynku B2B. Na wejście do sieci partnerskiej pokusił się m.in. Artur Jóźwiak. – Zdecydowałem się na współpracę z grupą Media Impact Polska, bo spodobała mi się ich oferta skierowana do małych i średnich przedsiębiorców. Miałem już doświadczenie w sprzedaży, jednak nie w branży produktów online – mówi franczyzobiorca. – Do sieci Onet.Mój Biznes przystępują zarówno właściciele firm, którzy dysponują własnymi sieciami sprzedaży i pragną poszerzyć portfolio produktów, jak i ci, którzy dystrybucję naszych pakietów marketingowych traktują jako podstawową działalność. W gronie partnerów znajdują się również agencje reklamowe czy startupy bez ugruntowanej pozycji na rynku – stwierdza Maciej Marczak, kierownik działu sprzedaży SME grupy Media Impact Polska.
Zadaniem partnerów Onet.Mój Biznes jest sprzedaż produktów spółki i pozyskiwanie nowych klientów. Robią to na dwa sposoby: nawiązują bezpośredni kontakt z przedstawicielami firm, bądź posiłkują się Call Center. Jak wygląda to w praktyce? Klient zgłasza się do franczyzobiorcy z pytaniami dotyczącymi szczegółów oferty, i jeśli decyduje się skorzystać z usługi, wypełnia formularz zamówienia. Od tego momentu realizację zlecenia przejmuje centrala Onet.Mój Biznes. W gestii partnera pozostaje jedynie bieżący kontakt z klientem. – Poznanie rynku i produktów marketingowych w ofercie Onet.Mój Biznes zajęło mi trzy miesiące. Dziś prowadzę sprzedaż poprzez e-mail i przez telefon, organizuję również kampanie reklamowe – podkreśla Artur Jóźwiak, partner Onet.Mój Biznes.
Nowy partner działa w zespole bądź w pojedynkę. Zanim rozpocznie sprzedaż wraz ze swoimi współpracownikami przechodzi szkolenia produktowe i sprzedażowe. – Otrzymałem pomoc merytoryczną od centrali firmy. Dzięki temu nie musiałem posiadać specjalistycznej wiedzy w dziedzinie marketingu online, gdy decydowałem się wejść w ten biznes – podkreśla Artur Jóźwiak. Oprócz szkoleń franczyzobiorca otrzymuje projekty graficzne do produkcji materiałów promocyjnych. Ma też dostęp do gotowych formularzy, które udostępnia klientom. Mimo wyśrubowanych procedur sprzedażowych, twórcy Onet.Mój Biznes pozostawiają partnerom pole do popisu. – Jeśli franczyzobiorca chce urozmaicić pakiet marketingowy o własne usługi bądź produkty, może wyjść z taką propozycją. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły – podkreśla Maciej Marczak.
Franczyzobiorca otrzymuje prowizję od osiągniętych wyników sprzedaży (jej wysokość jest negocjowana indywidualnie i zależy m.in. od wielkości firmy partnera i liczby zatrudnionych przez niego pracowników).
Za projekt Onet.Mój Biznes odpowiada Media Impact Polska, która scala kampanie reklamowe i sprzedażowe wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska oraz Onet.pl. Franczyzobiorca Onet.Mój Biznes kieruje swoją ofertę bezpośrednio do właścicieli firm, którzy szukają sposobu na skuteczną promocję w sieci. Oferuje im budowę strony internetowej, dostosowanej do wszystkich urządzeń, na których będzie wyświetlana. A także dostęp do poczty mailowej wolnej od reklam czy narzędzia umożliwiającego wykonanie szybkiego połączenia do osoby, która przegląda stronę firmy. W pakiecie klient otrzymuje również wizytówki na Opineo.pl, serwisie z opiniami, oraz w serwisie Zumi.pl.
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

