BZ WBK oddaje partnerom własne oddziały

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Przewagą placówek partnerskich jest otwartość na zmiany i szybka adaptacja do nowych warunków rynkowych. Partnerzy jako przedsiębiorcy doskonale rozumieją zależności pomiędzy zaangażowaniem w biznes, a dochodami z tego biznesu. Dzięki temu potrafią działać skuteczniej i szybciej pozyskiwać nowych klientów. W strukturach sieci partnerskiej BZ WBK są też dawni pracownicy oddziałów bankowych, m.in. Agata Jęć, która przez ponad 24 lata związana była z oddziałem własnym BZ WBK w Przemkowie. Teraz od sześciu miesięcy wraz z byłymi pracownikami oddziału własnego banku prowadzi placówkę partnerską. – Decyzja o rezygnacji z etatu i przejściu na własną działalność nie była łatwa. Stałe zatrudnienie dawało mi poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji, natomiast biznes zawsze wiąże się z ryzykiem. Teraz po pół roku działalności nie żałuję tej decyzji, chociaż zarządzanie biznesem, szczególnie na początku, nie jest łatwym zadaniem. Na szczęście miałam pomoc ze strony banku – mówi Agata Jęć. Franczyzobiorczyni ceni sobie lepszy komfort pracy i to, że sama może decydować o sobie i swoim biznesie. Z jednej strony wiąże się to z większą odpowiedzialnością, z drugiej daje ogromną satysfakcję a przede wszystkim profity finansowe. – Własny biznes w o wiele większym stopniu motywuje do pracy niż praca na etacie. Tutaj zależność pomiędzy wkładem pracy, a wynagrodzeniem jest wprost proporcjonalna. Wiedzą o tym również moi pracownicy, którzy wcześniej pracowali ze mną w oddziale własnym – mówi Agata Jęć.

BZ WBK mocno stawia na sprzedaż opartą na doradztwie. – Pomimo intensywnego rozwoju różnych form komunikacji z bankiem, klienci nadal potrzebują kontaktu z doradcą w tradycyjnych placówkach bankowych. Jednakże ich rola musi być inna. Z jednej strony mają być dla klientów miejscem spotkania z doradcą, z drugiej powinny zapewnić wielokanałową obsługę np. poprzez Internet czy BZWBK mobile. Te warunki spełniają placówki partnerskie naszego banku i to właśnie one będą powstać w miejsce oddziałów, gdzie połączenie tych wymogów nie było możliwe – mówi Anna Gniatkowska, dyrektor biura rozwoju placówek partnerskich BZ WBK.

Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €