Spar chce być jak Żabka

Holenderska marka flirtuje z formatem convenience. Pierwszy test zaliczony, czas na kolejny.
Po pozytywnie ocenionym pierwszym etapie testu formatu Express w krakowskim sklepie przy ul. Stradomskiej, 18 stycznia Spar Polska uruchomił kolejny. Nowy punkt działa również w stolicy Małopolski, przy ul. Bagrowej. Otwarcia placówek typu Express stanowią próbę wejścia w segment convenience, dedykowany zabieganym klientom, dokonujących zakupów w małych sklepach zlokalizowanych w najbliższej okolicy i centrach miast. Sklepy te mają zagwarantować szybkość obsługi oraz wygodę zakupów.
Nowo otwarty Spar Express przy ul. Bagrowej zlokalizowany jest na nowoczesnym osiedlu mieszkaniowym, wpasowując się ze swoją ofertą w potrzeby i styl życia mieszkańców. W asortymencie sklepu istotną rolę odgrywają produkty świeże i tzw. food to go – produkty skrojone na miarę potrzeb osób poszukujących oferty dań gotowych i stawiających na wygodę. W swojej ofercie krakowski Spar Express posiada również asortyment produktów bio, kanapek, wrapów, sałatek czy świeżych soków. W sklepie zaaranżowany został też kącik kawowy z kawą marki Costa, a będzie w nim można również kupić muffiny, pączki, ciastka i croissanty.
Spar Expres ma być dostępny również dla potencjalnych franczyzobiorców. Najpierw jednak musi potwierdzić rentowność w warunkach rynkowych. Należąca do grupy Bać-Pol sieć jest kolejną, która zdecydowała się poszerzyć portfolio swoich formatów handlowych o convenience. Taki ruch wykonała w ubiegłym roku również lubelska Stokrotka. Niekwestionowanym liderem segmentu pozostaje Żabka, pod której szyldem działa blisko 5 tys. sklepów.
- Czynnikiem sprzyjającym rozwojowi sektora convenience jest niewątpliwie zmiana stylu życia Polaków. Dostrzegają to rynkowi gracze, dlatego od kilku lat coraz częściej testują ten format inne podmioty w ramach swoich sieci. Niemniej jednak oczekiwania klientów wobec placówek z sektora convenience są bardzo wysokie. Komfort w dokonywaniu zakupów, atrakcyjna lokalizacja, dogodne godziny otwarcia, oferta dostosowana do specyfiki lokalnego Klienta - to duże wyzwanie dla innych sieci – mówi Anna Jarzębowska, rzecznik prasowy Żabki.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...