Spory wokół hamburgera

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Powodem było wprowadzenie do lokalnych sieci hamburgera o nazwie McAfrika - pisze ECU Marketing News. Z etycznego punktu widzenia McDonald's zrobił źle, uważają przedstawiciele organizacji humanitarnych. Zarzucają firmie, niewrażliwość na problematykę głodu na świecie. Tymczasem niedawno został opublikowany raport ONZ, z którego wynika, że 1,4 mld ludzi na świecie żyje w skrajnej nędzy.

Wokół McDonalda jest mnóstwo skandali, twierdzi ECU Marketing News. Zarzucano firmie, że produkuje i rozprowadza niezdrowe produkty, później chciano zaskarżyć McDonald's o spowodowanie u jednego z konsumentów choroby serca w wyniku wieloletniego spożywania tłustych pokarmów.

Więcej: ECU Marketing News, październik 2002, str. 10

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €