Partner przychodzi na gotowe?

Koszty związane z uruchomieniem saloniku prasowego Kolporter ponosi franczyzodawca. A jakie zadania stoją przed partnerami?
Saloniki Prasowe Kolporter tworzą sieć blisko tysiąca punktów sprzedaży. Oprócz prasy, wyrobów tytoniowych, e-papierosów, doładowań pre paid, leków OTC (dostępnych bez recepty) i produktów impulsowych, koncept oferuje też szereg usług. Klienci mogą m.in. kupić zakłady Lotto, opłacić rachunki, doładować liczniki energetyczne, dokonać wpłaty na konto bankowe, kupić paysafecard, karty podarunkowe i doładowania gier na PC i konsole, a także nabyć bilety podróżne, bilety na mecze oraz imprezy kulturalne.
Otwarcie własnego saloniku na licencji nie wymaga poniesienia żadnych kosztów po stronie partnera – całość wydatków związanych z umeblowaniem i zaopatrzeniem punktu pokrywa Kolporter. Franczyzodawca z reguły wybiera również lokalizację placówki. Do partnera należy natomiast założenie działalności gospodarczej, a także zapewnienie obsady potrzebnej do prawidłowego funkcjonowania saloniku. Franczyzobiorca jest też zobowiązany do regularnego wpłacania utargów.
– Każdy salonik ma otwarte dedykowane konto do wpłat w banku PKO BP, na które partner bezpłatnie wpłaca utarg. Powinien to zrobić najpóźniej kolejnego dnia po zgromadzeniu środków. Jeśli zdecyduje się na wpłatę w innym banku, przelew powinien być wykonany najpóźniej do godziny 10. kolejnego dnia – tłumaczy Dariusz Materek, rzecznik Kolportera.
Partner startuje z biznesem po podpisaniu umowy na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia. Na jakie zyski może liczyć?
– Partner ma gwarantowany stały dochód, wynikający z umowy, a także dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od obrotu, premie za realizacje celów handlowych i standardów sieci. Przewidziane jest też wynagrodzenie za wdrożenie usług oraz różnego rodzaju dodatki motywacyjne. Dochody są więc zróżnicowane i zależą od wielu czynników – tłumaczy Dariusz Materek. – Nie jest to jednakowa, stała kwota dla wszystkich. Dla każdego z punktów prowadzona jest odrębna analiza, a oferta dla partnera jest dostosowana do specyfiki danego saloniku i za każdym razem ustalana indywidualnie.
Przed otwarciem własnego saloniku franczyzobiorca przechodzi przez kompleksowy system szkoleń przygotowujący do prowadzenia działalności i staż w saloniku. W trakcie działalności może liczyć na wsparcie operatora sieci. Dodatkowe korzyści są dostępne dla partnerów powyżej 50. roku życia. Mogą oni skorzystać ze wsparcia w zakresie księgowości oraz bezpłatnych szkoleń komputerowych.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...