Rodziny na trampoliny

Park trampolin Jump World szuka franczyzobiorców, którzy nie boją się skoczyć na głębokie wody biznesu. Oczywiście przy wsparciu franczyzodawcy.
Jump World to park trampolin, oferujący oryginalną rozrywkę w postaci placu zabaw dla dorosłych i dzieci z trampolinami pod dachem. Podobna atrakcja przyszła do nas z USA, zaledwie trzy lata temu.
- Wtedy pojawił się pierwszy park trampolin w Polsce. Natomiast w Stanach funkcjonują one od co najmniej dziesięciu lat i rozwijają się prężnie. Dzisiaj jest ich tam około 220 – mówi Zbigniew Macion z Jump World.
Przyznaje, że do otwarcia podobnego biznesu zainspirowało właścicieli właśnie USA.
- Byliśmy przekonani, że to się sprawdzi również w Polsce, ponieważ ludzie szukają nowych form rozrywki, a parki trampolin oferują dobrą zabawę w połączeniu ze sportem, który w dodatku można uprawiać niezależnie od wieku. Przychodzą do nas całe rodziny z dziećmi od 3 lat – mówi Zbigniew Macion.
Jego zdaniem w naszym kraju funkcjonuje obecnie 20 parków trampolin, a miejsca jest na ponad sto.
- Wiele istniejących parków prowadzą osoby, które otworzyły mały biznes i nie mają planu rozwoju. Duży park sieciowy może sprawić, że nie będą w stanie konkurować – twierdzi Zbigniew Macion. Jego sieć chce takie parki przejmować i już prowadzi rozmowy z niektórymi z nich. Jak twierdzi, chętni zgłaszają się sami.
Sieć Jump World posiada obecnie trzy lokale własne i jeden partnerski w Bielsku-Białej, który otworzy się we Wrześniu. W tym roku ruszy także lokal w Radomiu i Kielcach, a w przyszłym w Warszawie. Firma szuka partnerów w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.
- W takich miejscowościach można otworzyć Jump World o powierzchni 1 tys. m2, a w większych od 2,5 do 3,5 tys. m2 – mówi Zbigniew Macion.
Firma przeszkoli kadrę, zrekrutuje pracowników, a nawet zapewni odpowiedni lokal i wyposażenie.
- To ostatnie to najtrudniejszy element naszej działalności. Lokal musi odpowiednią wysokość, wielkość oraz lokalizację tak, żeby całe rodziny miały dobry dojazd i możliwość swobodnego parkowania. Dlatego znajdujemy je sami, podpisujemy listy intencyjne i w momencie, kiedy zgłosi się franczyzobiorca z danej lokalizacji, to przekazujemy mu taki lokal. Generalnie prowadzimy go za rękę do momentu otwarcia biznesu – zapewnia Zbigniew Macion.
Do franczyzobiorcy należy zainwestowanie gotówki. To będzie od 650 zł do 1,3 tys. zł za m2. Ponadto konieczna jest jednorazowa opłata rzędu 40 tys. zł. Z kolei już w trakcie współpracy partner będzie odprowadzał do centrali 10 proc. miesięcznie od obrotu netto.
- Inwestycja spłaca się maksymalnie w ciągu 2 lat, ale mamy też takie, które zwróciły się w ciągu niecałego roku – przekonuje Zbigniew Macion.
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej