Postawili na specjalizację

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

DepilConcept to sieć franczyzowa specjalizująca się w usługach depilacji i fotodepilacji. Do końca września będzie działać w Polsce ponad 40 gabinetów marki, a na koniec roku sieć ma liczyć ich 50. – Nie zostało już wiele wolnych lokalizacji, chociaż wciąż jest kilka miast, na których nam zależy. To Poznań, Szczecin, Częstochowa, Zielona Góra, Legnica, Opole, Tarnów, Rybnik i Tychy – mówi Mariusz Włoczkowsku, dyrektor rozwoju sieci DepilConcept. Dodaje, że obecnie gabinety funkcjonują nawet w miejscowościach poniżej 50 tys. mieszkańców i radzą sobie bardzo dobrze. Zatem sukces w tym biznesie nie zależy od wielkości miasta. – Wpływa na niego ma m.in. osoba, która dany gabinet prowadzi oraz nasze know-kow – twierdzi Mariusz Włoczkowski. Jego zdaniem DepilConcept rozwija się prężnie, pomimo dużej konkurencji na rynku usług kosmetycznych, głównie dzięki specjalizacji.

Gabinet, który ma w ofercie wszystko, nie wyróżnia się niczym na rynku. Nasze klientki są coraz bardziej świadome, wyedukowane i wymagające. Oczekują pogłębionej, profesjonalnej wiedzy, a w naszych gabinetach spodziewają się znaleźć zabiegi na najwyższym poziomie, zgodne z najnowszymi trendami i wiedzą z dziedziny kosmetologii oraz wykonane przy użyciu nowoczesnych urządzeń. Takie gabinety są na rynku potrzebne i jest dla nich miejsce, o czym świadczy zainteresowanie naszych franczyzobiorców otwarciem kolejnych punktów – mówi Mariusz Włoczkowski.

Kandydaci nie muszą mieć doświadczenia biznesowego ani znać branży kosmetycznej. Franczyzobiorcą DepilConcept może zostać każdy, kto jest zdeterminowany, aby odnieść sukces w tej branży i rozumie, że jest to uzależnione od działania według know-how oraz zaleceń franczyzodawcy.

Do otwarcia gabinetu niezbędna będzie też gotówka albo zdolność kredytowa na około 100 tys. zł.

Zwrot z inwestycji w przypadku najlepszych franczyzobiorców możliwy był w ciągu kilku miesięcy – mówi dyrektor sieci.

W trakcie współpracy należy się liczyć z miesięcznymi opłatami: marketingową i franczyzową – obie w wysokości do 1 tys. zł. Lokal powinien mieć powierzchnię rzędu od 30 do 50 m2, najlepiej na parterze z witryną, ale nie musi wchodzić w skład głównego ciągu handlowego. Franczyzodawca wesprze swojego partnera w jego wyborze, pomoże też zrekrutować pracowników, a potem ich przeszkoli. Można także liczyć na serwis urządzeń oraz urządzenia zastępcze na czas napraw.

Depilacja jednej partii ciała w gabinecie DepilConcept kosztuje 65 zł. Średnio w miesiącu z usług sieci korzysta kilka tysięcy osób.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €