Postawili na specjalizację

Sieć DepilConcept liczy już prawie 40 gabinetów kosmetycznych. Właściciel marki chce otwierać kolejne m.in. w Poznaniu, Szczecinie i Opolu.
DepilConcept to sieć franczyzowa specjalizująca się w usługach depilacji i fotodepilacji. Do końca września będzie działać w Polsce ponad 40 gabinetów marki, a na koniec roku sieć ma liczyć ich 50. – Nie zostało już wiele wolnych lokalizacji, chociaż wciąż jest kilka miast, na których nam zależy. To Poznań, Szczecin, Częstochowa, Zielona Góra, Legnica, Opole, Tarnów, Rybnik i Tychy – mówi Mariusz Włoczkowsku, dyrektor rozwoju sieci DepilConcept. Dodaje, że obecnie gabinety funkcjonują nawet w miejscowościach poniżej 50 tys. mieszkańców i radzą sobie bardzo dobrze. Zatem sukces w tym biznesie nie zależy od wielkości miasta. – Wpływa na niego ma m.in. osoba, która dany gabinet prowadzi oraz nasze know-kow – twierdzi Mariusz Włoczkowski. Jego zdaniem DepilConcept rozwija się prężnie, pomimo dużej konkurencji na rynku usług kosmetycznych, głównie dzięki specjalizacji.
– Gabinet, który ma w ofercie wszystko, nie wyróżnia się niczym na rynku. Nasze klientki są coraz bardziej świadome, wyedukowane i wymagające. Oczekują pogłębionej, profesjonalnej wiedzy, a w naszych gabinetach spodziewają się znaleźć zabiegi na najwyższym poziomie, zgodne z najnowszymi trendami i wiedzą z dziedziny kosmetologii oraz wykonane przy użyciu nowoczesnych urządzeń. Takie gabinety są na rynku potrzebne i jest dla nich miejsce, o czym świadczy zainteresowanie naszych franczyzobiorców otwarciem kolejnych punktów – mówi Mariusz Włoczkowski.
Kandydaci nie muszą mieć doświadczenia biznesowego ani znać branży kosmetycznej. Franczyzobiorcą DepilConcept może zostać każdy, kto jest zdeterminowany, aby odnieść sukces w tej branży i rozumie, że jest to uzależnione od działania według know-how oraz zaleceń franczyzodawcy.
Do otwarcia gabinetu niezbędna będzie też gotówka albo zdolność kredytowa na około 100 tys. zł.
– Zwrot z inwestycji w przypadku najlepszych franczyzobiorców możliwy był w ciągu kilku miesięcy – mówi dyrektor sieci.
W trakcie współpracy należy się liczyć z miesięcznymi opłatami: marketingową i franczyzową – obie w wysokości do 1 tys. zł. Lokal powinien mieć powierzchnię rzędu od 30 do 50 m2, najlepiej na parterze z witryną, ale nie musi wchodzić w skład głównego ciągu handlowego. Franczyzodawca wesprze swojego partnera w jego wyborze, pomoże też zrekrutować pracowników, a potem ich przeszkoli. Można także liczyć na serwis urządzeń oraz urządzenia zastępcze na czas napraw.
Depilacja jednej partii ciała w gabinecie DepilConcept kosztuje 65 zł. Średnio w miesiącu z usług sieci korzysta kilka tysięcy osób.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej