Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Xeromatic chce stworzyć największą sieć mobilnych agencji reklamowych, wspartych systemem drukarni online.
Xeromatic, agencja reklamowa i drukarnia online, chce odwrócić konwencjonalny system prowadzenia tego typu biznesu opartego o lokal. – To my wychodzimy do klienta. Nasi partnerzy działają mobilnie, w związku z czym nie ma konieczności posiadania lokalu ani kosztów wynajmu z nim związanych – mówi Konrad Waszczyk, właściciel firmy. Zapewnia on, że podobny model firma testuje od 2006 roku, a od 2012 realizuje w innej sieci, gdzie dobrze się sprawdza. Posiada ona już sporą sieć opartą o inny produkt – FREE TV Bezpłatną Gazetę z programem TV, portal Filmowy i aplikację mobilną z kuponami rabatowymi. Działa w około 50 miejscowościach.
– Te doświadczenia dają nam lepszy start i wiedzę jak budować sieć w naszym kraju. Chcemy, żeby Xeromatic stała się największą w Polsce siecią agencji reklamowych wspartych systemem drukarni online – mówi Konrad Waszczyk. Xeromatic ma już pięć jednostek własnych i sześć punktów partnerskich. Do końca roku chce uruchomić kolejnych 10 punktów. Partnerów szuka w całym kraju.
– Koncept sprawdzi się w każdej większej miejscowości gdzie są firmy, a jak wiemy w każdej miejscowości w Polsce firmy funkcjonują, więc rynek zbytu zapewniony – zapewnia Konrad Waszczyk.
Biznes można uruchomić w każdej miejscowości powiatowej. Partner otrzyma wyłączność na cały powiat w ramach jednej licencji. Ambitni mają jednak także możliwość objęcia kilku powiatów pod swoją licencją.
Konrad Waszczyk tłumaczy, że partner Xeromatic staje się opiekunem klienta – jest do jego pełnej dyspozycji.
– Dzięki wszechobecnemu dostępowi do Internetu można dziś w siedzibie u klienta zaprezentować produkty, projekt i wykonać kalkulację z poziomu tableta. Jeszcze 5-6 lat temu było to nieosiągalne – tłumaczy Konrad Waszczyk.
Dodaje, że głównym założeniem biznesowym jest zamawianie produktu przez partnerów bezpośrednio u producenta.
– Dzięki temu niwelujemy pojęcie pośrednika a partner ma wyprodukowany produkt w cenie producenta. My jako operator marki nie pobieramy prowizji a jedynie opłatę marketingową w wysokości 399 zł netto miesięcznie. Z kolei partner ma 100 proc. prowizji dla siebie – tłumaczy Konrad Waszczyk.
Partnerzy zarabiają na sprzedaży produktów poligraficznych: wizytówek, ulotek, banerów, plakatów itp oraz usług projektów graficznych, tworzeniu stron WWW, kampanii na Facebooku czy Google. Łącznie firma dysponuje kilkudziesięcioma produktami w kilkuset konfiguracjach.
Inwestycja w Xeromatic to mniej więcej 10 tys. zł netto plus program graficzny Corel Draw za ok. 300 zł netto. W ramach tej inwestycji partner może liczyć na wszelkie niezbędne narzędzia do prowadzenia agencji wspartej systemem drukarni online. Xeromatic zapewnia szkolenie, materiały na start, tablet, foldery reklamowe, wizytówki i know-how prowadzenia biznesu. W pogotowiu czeka też studio graficzne i wsparcie konsultingowe 24h w ciągu dnia i 7 dni w tygodniu.
Na zwrot z inwestycji można liczyć w ciągu trzech miesięcy, zależnie od poświęconego czasu i zaangażowania partnera.
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

