Array ( [article] => Array ( [pid] => 40748 [country] => pl [article_id] => 10274 [article_date] => 2017-06-12 [articletype_id] => 1 [article_title] => Biznes w internecie [article_intro] => Tu Polska zapewnia, że wie jak zarabiać na prowadzeniu lokalnego portalu. Do końca 2017 roku chce uruchomić ich 50. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 12 [img_photo_description] => Oferta Tu Polska jest kierowana do wydawców, którzy chcą zmienić swoją stronę internetową na nowoczesny serwis pozwalający pozyskać nowych czytelników i reklamodawców. Drugą grupą odbiorców są wydawcy prasy i dziennikarze, którzy chcą dopiero wejść na rynek mediów internetowych. [secret] => scrtke34336186c538a7233982bc5531c8412 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => usługi dla biznesu [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => biznes-internecie [article_title_striped] => Biznes w internecie [dir] => article [article_text_photo] =>

TuPolska, sieć lokalnych portali informacyjnych, do końca roku chce uruchomić aż 50 portali na licencji. Do tej pory ruszyły dwa: tuWroclaw,com i tuŁódź.com. Poza tym firma posiada cztery własne serwisy informacyjne – Rybnik.com, tuWodzisław.pl, tuŻory.pl i tuJastrzębie.pl. – Propozycja współpracy, z którą wychodzimy, opiera się na zasadzie win-win. Kupując licencję na prowadzenie lokalnego internetowego medium informacyjnego, klienci otrzymują gwarancję dostępu do skutecznego narzędzia pozwalającego w krótkim czasie zbudować atrakcyjną dla reklamodawców i zachęcającą dla czytelników nowoczesną platformę. Portale zgromadzone w ramach sieci tuPolska bazują na autorskim, bezpiecznym systemie do samodzielnego zarządzania treścią, który jest efektem pracy doświadczonych specjalistów i bieżącej analizy szybko zmieniających się trendów – tłumaczy Wacław Wrana, członek zarządu tuPolska.

Oferta jest kierowana do wydawców, którzy chcą zmienić swoją stronę internetową na nowoczesny serwis pozwalający pozyskać nowych czytelników i reklamodawców. Drugą grupą odbiorców są wydawcy prasy i dziennikarze, którzy chcą dopiero wejść na rynek mediów internetowych. Partnerzy ponoszą opłatę wstępną w wysokosci 6 tys. zł. Obejmuje ona kompleksowe wdrożenie portalu, szkolenie, uruchomienie i konfigurację systemu zarządzania emisją reklam, rekomendację systemu zarządzania relacjami z klientami portalu (CRM, uruchomienie i konfigurację modułu statystyk, uruchomienie systemu do wysyłki newslettera i mailingów, wsparcie przy uruchamianiu portali społecznościowych Facebook, Instagram, Youtube), przekazanie podręcznika operacyjnego zawierającego opis funkcjonalności serwisu, wzory umów i szablony ofert reklamowych, a także wzory regulaminów konkursów.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

W opłacie mieści się także licencja na organizację konkursu Człowiek Roku i Miss Lata, a także na realizację formatu wideo "Dziękuję, nie słodzę" – zapewnia Wacław Wrana.

Miesięczna opłata licencyjna wynosi 700 zł i obejmuje utrzymanie serwisu na serwerze, opiekę administracyjną i dostęp do wszystkich aktualizacji serwisu oraz systemu CMS.

Z kolei źródłem przychodów dla portali działających na naszej licencji są wpływy z reklam zamieszczanych w serwisie oraz eventów organizowanych przez wydawcę – mówi Wacław Wrana. Dodaje, że wielkość przychodów zależy od zasięgu i rozpoznawalności portalu oraz od potencjału gospodarczego miasta czy regionu.

Z naszych doświadczeń wynika, że na zyski z reklam mogą liczyć już wydawcy osiągający oglądalność na poziomie 5 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie – tłumaczy Wacław Wrana.

Założenie portalu informacyjnego może się opłacać zarówno w dużym mieście, jak i w mniejszych miejsowościach.

Nie ma reguły. Atutem lokalizacji dużych miast jest duży potencjał czytelników i reklamodawców. Zaletą małych miejscowości jest niejednokrotnie mniejsza konkurencja na lokalnym rynku medialnym – twierdzi Wacław Wrana.

[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 233 [author_pid] => 1038 [author_name] => Dominika Pronarska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 171897 [itemserver_id] => 41190 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 83a/bd5/autorka.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => dominika-pronarska ) ) [link] => /artykul/10274/biznes-internecie/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 85815 [country_item] => pl [description] => Oferta Tu Polska jest kierowana do wydawców, którzy chcą zmienić swoją stronę internetową na nowoczesny serwis pozwalający pozyskać nowych czytelników i reklamodawców. Drugą grupą odbiorców są wydawcy prasy i dziennikarze, którzy chcą dopiero wejść na rynek mediów internetowych. [path] => 1e2/312/komputer-s.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 35020 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 85786 [country_item] => pl [description] => Oferta Tu Polska jest kierowana do wydawców, którzy chcą zmienić swoją stronę internetową na nowoczesny serwis pozwalający pozyskać nowych czytelników i reklamodawców. Drugą grupą odbiorców są wydawcy prasy i dziennikarze, którzy chcą dopiero wejść na rynek mediów internetowych. [path] => 6f1/e9c/komputer-z.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 35021 ) ) ) [og_image] => 1e2/312/komputer-s.jpg [article_date_formated] => 12.06.2017 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 85815 [country_item] => pl [description] => Oferta Tu Polska jest kierowana do wydawców, którzy chcą zmienić swoją stronę internetową na nowoczesny serwis pozwalający pozyskać nowych czytelników i reklamodawców. Drugą grupą odbiorców są wydawcy prasy i dziennikarze, którzy chcą dopiero wejść na rynek mediów internetowych. [path] => 1e2/312/komputer-s.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 35020 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 85815 [country_item] => pl [description] => Oferta Tu Polska jest kierowana do wydawców, którzy chcą zmienić swoją stronę internetową na nowoczesny serwis pozwalający pozyskać nowych czytelników i reklamodawców. Drugą grupą odbiorców są wydawcy prasy i dziennikarze, którzy chcą dopiero wejść na rynek mediów internetowych. [path] => 1e2/312/komputer-s.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 35020 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Agencjawirtualna [id] => 1965 [type] => 12 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 16 [link] => /franczyza/1965/agencjawirtualna/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 219749 [country_item] => pl [description] => [path] => d79/770/logo_agencja_wirtualna_bez_pl.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 325 [img_height] => 183 [itemserver_id] => 54780 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 219750 [country_item] => pl [description] => [path] => 175/2f5/aw.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1500 [img_height] => 1125 [itemserver_id] => 54781 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => DlaWas.info [id] => 1598 [type] => 12 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/1598/dlawas-info/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 202055 [country_item] => pl [description] => [path] => e89/0fa/11406226_499174373563082_9165057209134798379_o.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 241 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 50249 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 216968 [country_item] => pl [description] => [path] => aa4/0e3/franchising_2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1203 [img_height] => 611 [itemserver_id] => 54024 ) [1] => Array ( [pid] => 216967 [country_item] => pl [description] => [path] => 6f8/a3f/dlawas.info_-_franchising.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1477 [img_height] => 800 [itemserver_id] => 54023 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Northgate Logistics [id] => 1971 [type] => 12 [fr] => 2 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 19 [link] => /franczyza/1971/northgate-logistics/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 180403 [country_item] => pl [description] => [path] => 096/043/northgate_logistics_czarne.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 485 [img_height] => 105 [itemserver_id] => 44638 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 164781 [country_item] => pl [description] => [path] => 2db/bb1/northgate-logistics-01-firma.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1063 [itemserver_id] => 38748 ) [1] => Array ( [pid] => 164782 [country_item] => pl [description] => [path] => 28f/052/northgate-logistics-02-wyroznienie-nagroda.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 646 [img_height] => 999 [itemserver_id] => 38749 ) [2] => Array ( [pid] => 164783 [country_item] => pl [description] => [path] => 4e7/ec8/northgate-logistics-03-zespol.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1277 [itemserver_id] => 38750 ) [3] => Array ( [pid] => 164784 [country_item] => pl [description] => [path] => 006/2d2/northgate-logistics-04-nagroda-dyplom.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 2140 [itemserver_id] => 38751 ) [4] => Array ( [pid] => 164785 [country_item] => pl [description] => [path] => a9a/8b4/northgate-logistics-05-nagroda-firma.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 983 [itemserver_id] => 38752 ) [5] => Array ( [pid] => 164786 [country_item] => pl [description] => [path] => 78d/ada/northgate-logistics-06-firma.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 949 [itemserver_id] => 38753 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Signarama [id] => 1567 [type] => 12 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 9 [link] => /franczyza/1567/signarama/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 219260 [country_item] => pl [description] => [path] => 2b6/fee/sar_stacked_1600x1200.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 223 [itemserver_id] => 54617 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 219383 [country_item] => pl [description] => [path] => 60c/62b/untitled_design_2_-1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1536 [img_height] => 1024 [itemserver_id] => 54662 ) [1] => Array ( [pid] => 219385 [country_item] => pl [description] => [path] => 684/a13/untitled_design-1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1536 [img_height] => 1024 [itemserver_id] => 54664 ) [2] => Array ( [pid] => 219384 [country_item] => pl [description] => [path] => 3b1/939/untitled_design_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1536 [img_height] => 1024 [itemserver_id] => 54663 ) [3] => Array ( [pid] => 219382 [country_item] => pl [description] => [path] => 38d/975/untitled_design_3_-1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1536 [img_height] => 1024 [itemserver_id] => 54661 ) ) ) ) ) )

Biznes w internecie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

TuPolska, sieć lokalnych portali informacyjnych, do końca roku chce uruchomić aż 50 portali na licencji. Do tej pory ruszyły dwa: tuWroclaw,com i tuŁódź.com. Poza tym firma posiada cztery własne serwisy informacyjne – Rybnik.com, tuWodzisław.pl, tuŻory.pl i tuJastrzębie.pl. – Propozycja współpracy, z którą wychodzimy, opiera się na zasadzie win-win. Kupując licencję na prowadzenie lokalnego internetowego medium informacyjnego, klienci otrzymują gwarancję dostępu do skutecznego narzędzia pozwalającego w krótkim czasie zbudować atrakcyjną dla reklamodawców i zachęcającą dla czytelników nowoczesną platformę. Portale zgromadzone w ramach sieci tuPolska bazują na autorskim, bezpiecznym systemie do samodzielnego zarządzania treścią, który jest efektem pracy doświadczonych specjalistów i bieżącej analizy szybko zmieniających się trendów – tłumaczy Wacław Wrana, członek zarządu tuPolska.

Oferta jest kierowana do wydawców, którzy chcą zmienić swoją stronę internetową na nowoczesny serwis pozwalający pozyskać nowych czytelników i reklamodawców. Drugą grupą odbiorców są wydawcy prasy i dziennikarze, którzy chcą dopiero wejść na rynek mediów internetowych. Partnerzy ponoszą opłatę wstępną w wysokosci 6 tys. zł. Obejmuje ona kompleksowe wdrożenie portalu, szkolenie, uruchomienie i konfigurację systemu zarządzania emisją reklam, rekomendację systemu zarządzania relacjami z klientami portalu (CRM, uruchomienie i konfigurację modułu statystyk, uruchomienie systemu do wysyłki newslettera i mailingów, wsparcie przy uruchamianiu portali społecznościowych Facebook, Instagram, Youtube), przekazanie podręcznika operacyjnego zawierającego opis funkcjonalności serwisu, wzory umów i szablony ofert reklamowych, a także wzory regulaminów konkursów.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

W opłacie mieści się także licencja na organizację konkursu Człowiek Roku i Miss Lata, a także na realizację formatu wideo "Dziękuję, nie słodzę" – zapewnia Wacław Wrana.

Miesięczna opłata licencyjna wynosi 700 zł i obejmuje utrzymanie serwisu na serwerze, opiekę administracyjną i dostęp do wszystkich aktualizacji serwisu oraz systemu CMS.

Z kolei źródłem przychodów dla portali działających na naszej licencji są wpływy z reklam zamieszczanych w serwisie oraz eventów organizowanych przez wydawcę – mówi Wacław Wrana. Dodaje, że wielkość przychodów zależy od zasięgu i rozpoznawalności portalu oraz od potencjału gospodarczego miasta czy regionu.

Z naszych doświadczeń wynika, że na zyski z reklam mogą liczyć już wydawcy osiągający oglądalność na poziomie 5 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie – tłumaczy Wacław Wrana.

Założenie portalu informacyjnego może się opłacać zarówno w dużym mieście, jak i w mniejszych miejsowościach.

Nie ma reguły. Atutem lokalizacji dużych miast jest duży potencjał czytelników i reklamodawców. Zaletą małych miejscowości jest niejednokrotnie mniejsza konkurencja na lokalnym rynku medialnym – twierdzi Wacław Wrana.

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €