Biznes w małym mieście
Yasumi planuje otwierać salony urody w miejscowościach zamieszkałych przez 8-15 tys. osób. Na start potrzeba 50 tys. zł.
Yasumi działa na rynku kosmetycznym, wellness i Spa od 2004 roku. Przez ten czas firma wprowadziła na rynek kilka marek gabinetów kosmetycznych, w których świadczone są różne usługi poprawiające wygląd i samopoczucie. Yasumi Instytut Zdrowia i Urody to sieć ekskluzywnych gabinetów kosmetycznych i salonów SPA, oferujących zabiegi z kosmetologii estetycznej i rytuałów piękna, a Yasumi Epil świadczy usługi fotoepilacji i fotoodmładzania. Firma rozwija też sieć Magic Pot, gdzie klientki mogą wygładzić np. zmarszczki i cellulit oraz gabinety kosmetyczne Tanrei, które są efektem dywersyfikacji marki Yasumi. Obecnie cała sieć liczy 106 placówek franczyzowych.
– W ostatnim czasie partnerzy otwierają jednak wyłącznie gabinety Yasumi Instytut Zdrowia i Urody, ponieważ wolą jak najszersze rozwiązania, nie ograniczając się tylko do wąskiego spektrum usług – mówi Artur Kołecki, franczyzodawca Yasumi. Dodaje, że w tym roku otworzy się co najmniej 10 nowych placówek, które są już zakontraktowane, wszystkie pod marką Yasumi Instytut Zdrowia i Urody.
Ponadto, w związku z rosnącym zainteresowaniem klientów, sieć rozszerza portfolio swoich usług o zabiegi medyczne.
– Zauważyliśmy coraz większy popyt na tego typu usługi, dlatego chcemy się rozwijać w kierunku kosmetologii medycznej – mówi Artur Kołecki. Firma dysponuje już urządzeniami, które do tej pory funkcjonowały tylko w gabinetach medycznych, m.in. laserami frakcyjnymi. Zabiegi związane z nimi wprowadzają do swojej oferty zarówno nowe, jak i funkcjonujące już placówki pod marką Yasumi. Trzeba zainwestować w nie około 70 tys. zł.
Sieć planuje także rozwój w mniejszych miejscowościach.
– Z konceptem dotyczącym rozszerzenia naszej działalności o miasta zamieszkane już przez 8 do 15 tys. mieszkańców, ruszymy w wakacje – mówi Artur Kołecki. Na razie firma dopracowuje szczegóły, których nie chce jeszcze zdradzać. Wiadomo tylko, że inwestycja w nowy koncept nie przekroczy 50 tys. zł. Gabinety będą zaspokajały potrzeby kosmetyczne osób z mniej zasobnymi portfelami, niż w większych miastach. Dlatego wyjściowa oferta będzie zawierała podstawowe usługi. Założenie jest jednak takie, żeby w miarę upływu czasu i rozwoju potrzeb klientów w danej miejscowości, gabinety doinwestowywały się, zaopatrując się w bardziej wyszukane urządzenia i usługi.
Zdaniem Artura Kołckiego, prężny rozwój rynku kosmetycznego z którym mamy obecnie do czynienia wynika z dwóch powodów.
– Po pierwsze istnieje wśród Polaków coraz większa potrzeba dbania o siebie. Dzisiaj modnie jest bywać od czasu do czasu w gabinecie kosmetycznym. Ponadto sytuacja finansowa Polaków jest coraz lepsza. W jakiejś mierze przyczynił się do tego m.in. program 500 plus – twierdzi Artur Kołecki
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

