Pieniądze na boisku
Extraliga.pl, organizująca rozgrywki piłkarskie dla amatorów, chce się rozwijać we franczyzie.
- Naszą ambicją jest stworzenie największej ogólnopolskiej ligi szóstek piłkarskich dla amatorów - mówi Jarosław Szwiec, dyrektor generalny projektu Extraliga.pl.
Szóstek, bo tylu piłkarzy wybiega na boisko w formule zawodów przyjętej przez Exraligę. Firma w najbliższym czasie chce organizować zawody w 32 miastach Polski. Obecnie funkcjonują one w Bydgoszczy, Grudziądzu, Ełku, Ostródzie, Słupsku, Kobylnicy, Lublinie, Nowym Targu i Rzeszowie. W jednym mieście może funkcjonować wiele lig. Dla przykładu w Lublinie funkcjonują trzy poziomy rozgrywek.
- Organizujemy zawody w sezonie letnim i jesiennym, z profesjonalną otoczką medialną - mówi Jarosław Szwiec.
Potencjalni franczyzobiorcy powinni dysponować dostępem do boiska typu orlik lub boiska pełnowymiarowego, które może zostać podzielone na dwa mniejsze.
- Nie muszą oni inwestować gotówki w ten koncept biznesowy, a zarabiać zaczną już w pierwszym sezonie rozgrywek piłkarskich - zapewnia Jarosław Szwiec.
Do wyboru są dwa modele współpracy. W pierwszym partner zleca Extraliga.pl organizację ligi, a sam zajmuje się obsługą otoczki medialnej związanych z nią wydarzeń, m.in.: prowadzi serwis internetowy, nagrywa wideo z meczów, zajmuje się pisaniem artykułów ligowych, dba o poprawne przeprowadzenie rozgrywek w swoim mieście. I na tym zarabia.
- W drugim modelu to twórca bądź organizator ligi zgłasza się do nas. Ubieramy ją w nasz brand i dajemy wsparcie. Partner musi się liczyć z jednorazową opłatą licencyjną rzędu 1 tys. zł oraz opłaceniem licencji rocznej w wysokości 15 proc. puli wpisowego od wszystkich zespołów w sezonie. Przy tym wpisowe od każdego zespołu w zależności od oprawy medialnej j i liczby meczów sięga od 549 zł do 1349 zł. Każda liga musi liczyć minimum 8 zespołów - mówi Jarosław Szwiec.
Dwa razy w roku Extraliga.pl organizuje spotkania z partnerami, na których uczą się oni, w jaki sposób mogą zarobić lub pozyskać dodatkowe pieniądze na współpracy - m.in. pozyskując partnerów i sponsorów.
Drużyny za osiągane sukcesy sportowe otrzymują nagrody - vouchery na sprzęt sportowy, puchary. Firmy sponsorujące zespoły w rozgrywkach Extraliga.pl mają dzięki temu również dobrą reklamę, zyskując rozpoznawalność marki lokalnie i ogólnopolsko. Najlepsze drużyny z każdego miasta raz w roku mierzą się na
poziomie ogólnopolskim a zwycięzca w nagrodę wyjeżdża na mecz jednej z europejskich lig, z przelotem i zakwaterowaniem. W tym roku zwycięzca turnieju poleciał do Mediolanu na 3 dni, z wejściem na mecz Serie A: AC Milan vs Genoa.
Ligę najczęściej tworzą byli zawodnicy sportowi, pracownicy firm, lub sami ich właściciele. Mogą one funkcjonować w każdym, nawet najmniejszym mieście. Warunkiem jest minimum 8 zespołów oraz spełnianie jakościowych standardów współpracy, wyznaczonych przez Extraliga.pl.
- W kilku miastach zrezygnowaliśmy już ze współpracy z ligami, właśnie dlatego, że nie spełniały naszych standardów. Zależy nam na jakości, chcemy tworzyć profesjonalne rozgrywki, tak, żeby nasi zawodnicy mogli się poczuć jak w Ekstraklasie - mówi Jarosław Szwiec.
ZOBACZ W KATALOGU
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


